کریسمس در دبی 2024

بنر کریسمس در دبی
اشتراک گذاری [custom_social_share]

جشن کریسمس در دبی 2024:

آیا کریسمس را در دبی جشن می گیرند؟ آغاز سال نو و کریسمس برای هر فردی خاص است، بنابراین زمان و مکان هر فرد در آغاز سال نو برای او بسیار مهم است. با توجه به تعطیلات کریسمس در کشورهای اروپایی و آمریکایی، بسیاری از مردم این کشورها تصمیم می گیرند از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرند و معمولا به کشورهای دیگر سفر می کنند. یکی از شهرهایی که در سال های اخیر مورد توجه گردشگران قرار گرفته و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند شهر دبی است.
کریسمس در دبی 2024

اگر دبی را به عنوان مقصد تعطیلات کریسمس انتخاب کرده اید تا پایان این مقاله با مجله گردشگری ماه نورد همراه باشید

کریسمس در دبی چگونه است؟

دبی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است که خدمات و امکانات بی نظیری را برای جذب گردشگران ارائه می دهد. در کنار تمام دیدنی ها و تفریحات دبی، می توانید سال نو را در این شهر تجربه کنید. آتش بازی، تزئین درختان کریسمس در هتل ها و مراکز خرید دبی، این شهر را به مقصدی محبوب برای سفرهای نوروزی تبدیل کرده است.

تزئینات کریسمس در دبی

آب و هوای دبی در کریسمس:

به طور کلی در زمستان و کریسمس در این شهر برفی نمی بارد و یکی از تفاوت های اصلی کریسمس در دبی این است که شما باید سال نو خود را در هوای گرم جشن بگیرید. . اما آب و هوای دبی در ایام کریسمس معمولا دلپذیر است و میانگین دمای آن بین 26 تا 16 درجه سانتیگراد است که مانند هوای بهاری است. بهترین زمان برای کویرگردی، سافاری کویر، شنا و فعالیت های ورزشی در دبی همین فصل است. این زمان به دلیل تعداد زیاد مسافران به دلیل جشن سال نو بسیار گران است اما می توانید از تفریحات رایگان در دبی لذت ببرید. استفاده از تفرجگاه های شهر دبی و پارک های ساحلی رایگان است. بنابراین اگر برای سفر به دبی به پول بیشتری نیاز دارید، نگران چیزی نباشید زیرا دبی سرگرمی های رایگان هم ارائه می دهد.
آب و هوای معتدل کریسمس در دبی

از سرزمین عجایب زمستانی دیدن کنید:

در واقع، در دبی برف نمی بارد. اما این بدان معنا نیست که برف نیست! پیست های اسکی و مکان های زمستانی که در دبی آماده شده اند در جشن کریسمس شما را شگفت زده خواهند کرد. یکی از این بازارها بازار جمیرا است.توصیه می شود که از سرزمین عجایب زمستانی در بازار مدینات جمیرا در کریسمس بازدید نمایید. یک بازار کریسمس به سبک آلمانی، قطار لهستانی، منطقه پرتاب گلوله برفی و ملاقات با بابا نوئل، این یکی از هیجان انگیزترین مکان های دبی برای سرگرمی کریسمس است. دهکده جهانی یکی دیگر از جاذبه های دبی برای کریسمس است که کشورهای مختلف را در هر 30 غرفه به نمایش می گذارد. اگرچه نمایشگاه دهکده جهانی یک جاذبه توریستی جزئی است، اما فرصتی عالی برای لذت بردن از خرید، غذاهای جشن و اجرای فرهنگی از کشورهای مختلف در سراسر جهان است.
سرزمین عجایب دبی زمستان و کریسمس در دبی

از آتش بازی کریسمس در دبی لذت ببرید:

یکی از جاذبه های دبی در کریسمس آتش بازی های کاملا متفاوت و زیبای آن است. نمایش نور و آتش بازی آنقدر در دبی معروف است که سالانه صدها هزار نفر از سراسر جهان برای تماشای آن به دبی می روند. آتش بازی کریسمس 2024 در دبی با همان شکوه و جلوه اجرا خواهد شد. می توانید در برج خلیفه در دبی یا از مکان هایی مانند برج پلازا، بازار بهار، هتل آتلانتیس، نخل جمیرا، ساحل برستی، برج العرب، ساحل قصر سیاه و بسیاری مکان های دیگر برای تماشای این آتش بازی های شگفت انگیز در کریسمس حضور داشته باشید.

جشنواره خرید زمستانی دبی:

جشنواره خرید زمستانی دبی در طول فصل زمستان و همچنین تا تعطیلات کریسمس در دبی و قبل از سال نو برگزار می شود. در ماه ژانویه هزاران مرکز خرید در دبی اجناس خود را با تخفیف ویژه می فروشند و این زمانی است که مردم برای حراج کریسمس در دبی به این شهر سفر می کنند تا بتوانند با بهترین قیمت خرید کنند. جشنواره خرید زمستانی دبی یک رویداد بزرگ است که در آن فروشگاه های مختلف شرکت می کنند و جوایز زیادی برای خرید در نظر گرفته می شود. این جوایز شامل خودروهای لوکسی مانند اینفینیتی و بنتلی، آپارتمان و طلا می شود.
جشنواره خرید زمستانی دبی کریسمس

اسکی را در دبی امتحان کنید:

خوشبختانه در دبی حتی در صحرا هم می توانید از برف و اسکی لذت ببرید. از دیگر جاذبه های دبی، واقع در مرکز خرید امارات، پیست های اسکی سرپوشیده متعدد با بیش از 22500 متر مربع یخ و برف و پنج پیست اسکی مختلف در سطوح مختلف است. در طول تعطیلات کریسمس خود در دبی، می توانید در حین گوش دادن به سرودهای کریسمس از اسکی و بازی در برف لذت ببرید!
اسکی روی برف در دبی

سرگرمی های دیگر در دبی در کریسمس

کارهای سرگرم کننده زیادی در کریسمس در دبی وجود دارد که اگر بخواهیم آنها را به طور کامل معرفی کنیم، به دلیل طولانی بودن مقاله، این صفحه را ترک خواهید کرد. بنابراین در ادامه فقط به آنها اشاره می کنیم.
 
  • بازدید از کلیساهای
  • دبی غذاهای لذیذ عربی
  • رفتن به مجتمع های زمستانی
  • شام خوردن با کوسه ها!
  • خرید سوغاتی برای دوستان
  • رفتن به سواحل دبی
  • بازدید از دهکده ایرلندی
  • بازدید از تئاترها و نمایش های محلی

و در پایان :

در این مقاله “جشن کریسمس در دبی 2024” را بررسی کرده و مهم ترین کارهایی که می توانید در کریسمس دبی انجام دهید را معرفی کردیم. کریسمس نه تنها در کشورهایی که اکثر جمعیت آن مسیحی هستند جشن گرفته می شود، بلکه این جشن در کشورهای مسلمان نیز دیده می شود. دبی یکی از بهترین شهرهایی است که می توانید برای این جشن از آن دیدن کنید. جشن کریسمس در دبی به دلیل تنوع فرهنگی گسترده این شهر برگزار می شود و زیبایی و شور خود را دارد. به همین دلیل دبی مقصد بسیار جذابی در کریسمس است که می توانید در آب و هوای عالی آن را تجربه کنید.

سئوالات متداول:

بله کریسمس در دبی بسیار معروف است و سالانه افراد زیادی برای دیدن کریسمس در دبی به این شهر سفر می کنند.

جشنواره خرید دبی هم در تابستان و هم در زمستان برگزار می شود. در زمستان، در ماه های دسامبر و فوریه، به ویژه برای جشن سال نو، می توانید از تخفیف های ویژه در مراکز خرید دبی بهره مند شوید.

ساحل السیف، برج العرب، نهر دبی، فستیوال سیتی مال دبی و... از بهترین مکان ها برای تماشای آتش بازی در دبی هستند.

جستجو

معبد یونگه در پکن چین

برنامه سفر 4 روزه پکن

بیایید برنامه سفر 4 روزه پکن رو با هم مرور کنیم پکن با جمعیت بیش از 21 میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است.

باتومی بنر | راهنمای سفر باتومی

راهنمای سفر باتومی

باتومی در خط ساحلی دریای سیاه در گرجستان واقع شده است، یک شهر ساحلی باشکوه و فریبنده است که مسافران را از سراسر جهان به

بنر ویزا

همه چیز درباره ویزا

در این مقاله همه چیز درباره ویزا را مورد بررسی قرار می دهیم، با ما تا انتها همراه باشید. فهرست تورها: ویزا چیست؟ ویزا یک