جاذبه های گردشگری ایتالیا

جاذبه های گردشگری ایتالیا

بهترین کارها برای انجام در ایتالیا: 12 جاذبه ایتالیا

آیا امسال قصد سفر به ایتالیا را دارید؟ در اینجا برخی از هیجان انگیزترین، سرگرم کننده ترین و منحصر به فرد ترین کارهایی که در ایتالیا انجام می شود، آورده شده است. این مناظر تاریخی، شهرهای شلوغ و جاذبه های گردشگری ایتالیا مطمئناً تعطیلات فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهند زد.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

ایتالیا، کشوری که به همان اندازه که زیباست متنوع است. این کشور دارای طیف گسترده ای از مناظر است، از قله های پوشیده از برف آلپ گرفته تا سواحل آفتابی دریای مدیترانه. ایتالیا انتظارات متنوع سفر را برای گردشگران برآورده می کند و برای زوج ها بهشت عاشقانه را فراهم می کند و همچنین ماجراهای هیجان انگیز را برای خانواده ها و استراحتگاه های آرام برای مسافران انفرادی ارائه می دهد.

جاذبه های گردشگری ایتالیا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

پیتزا ایتالیا
پیتزا ایتالیا

و غذا را فراموش نکنیم. از پیتزا در ناپل گرفته تا پاستا در بولونیا، ایتالیا یک بهشت خوراکی است.

اما ایتالیا چیزی فراتر از شهرهای معروف و غذاهای لذیذ آن است. این در مورد حومه آرام توسکانی و صخره های ناهموار Cinque Terre است. سواحل بکر ساردینیا و خانه‌های عجیب و غریب ترولی آلبروبلو. این در مورد خون گرمی مردم ایتالیا، اشتیاق آنها به زندگی و عشق آنها به کشورشان است.

cinque terre جاذبه های گردشگری ایتالیا
cinque terre جاذبه های گردشگری ایتالیا

بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا

آیا آماده هستید تا به بهترین جاذبه های گردشگری ایتالیا بپردازیم؟ برای کشف تمام مکان های منحصر به فرد برای بازدید در ایتالیا به خواندن ادامه دهید.

آیا به دنبال کشف آب های شفاف و سواحل شن سفید هستید؟ یا ترجیح می‌دهید یک تجربه واقعی از غذا و بهترین غذاهای ایتالیا را امتحان کنید؟ هر آنچه که در حال برنامه ریزی هستید، ایتالیا می تواند نیازهای شما را برآورده کند. در اینجا بهترین کارهایی که باید در ایتالیا انجام دهید را برای تعطیلات بعدی خود بدانید.

1. رم: شهر جاودانه

قدم گذاشتن در رم مانند قدم گذاشتن در ماشین زمان است. این شهر با ویرانه های هزار ساله و هنر بی انتها، شما را به دوران گلادیاتورها، امپراتورها و هنرمندان می برد. سفر خود را از کولوسئوم، نماد نمادین امپراتوری روم آغاز کنید. جایی که تقریبا می توان صدای غرش جمعیت و درگیری گلادیاتورها را شنید.

کلسیوم رم شهر جاویدان
کلسیوم رم شهر جاویدان

تنها در فاصله ای دورتر، تالار رومی، مرکز سیاسی، اقتصادی و مذهبی شهر باستانی قرار دارد. در میان ویرانه ها پرسه بزنید و شلوغی زندگی رومی ها را تصور کنید. بازدید از پانتئون را فراموش نکنید. این یک شگفتی از معماری باستانی است.

پانتئون رم
پانتئون رم ایتالیا

برخلاف تصور رایج، رم فقط مربوط به ویرانه های باستانی نیست. این همچنین در مورد پیازاهای پر جنب و جوش مانند Piazza Navona و Piazza di Spagna است. جایی که می توانید یک Aperol Spritz بنوشید و دنیا را تماشا کنید. درباره شهر تاریخی واتیکان است که کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین را در خود جای داده و شاهکارهای میکل آنژ را به نمایش می گذارد.

ميدان پيازا ناوونا ایتالیا
ميدان پيازا ناوونا ایتالیا

و هنگامی که خورشید غروب کرد، به Trastevere، محله ای جذاب با خیابان های سنگفرش باریک بروید. جایی که می توانید از یک غذای مقوی ایتالیایی و یک لیوان شراب محلی لذت ببرید.  la dolce vita، یکی از مواردی است که در هر سفر ایتالیایی باید از آن بازدید کرد. 

2. ونیز: شهر کانال ها

ونیز، شهری که بر روی بیش از 100 جزیره کوچک در یک مرداب در دریای آدریاتیک ساخته شده است، مکانی است که مانند آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. بدون جاده، فقط کانال، شهری است که در هر قدمی مجذوب آن می شوید.

ونیز شهر کانال ها
ونیز

به عنوان یکی از بهترین کارهایی که در ایتالیا می توانید انجام دهید، ماجراجویی ونیزی خود را با یک تله کابین از طریق کانال بزرگ، آبراه اصلی شهر آغاز کنید تا از کنار کاخ‌های گوتیک، بازارهای شلوغ، و پل‌های جذاب گذر کنید که هر یک گواهی بر تاریخ غنی ونیز است.

پل ریالتو ونیز ایتالیا
پل ریالتو شهر ونیز

از تله کابین خود خارج شوید و خود را در لابلای کوچه های باریک و کانال های پرپیچ و خم گم کنید. با جواهرات پنهانی مانند بازار ریالتو، جایی که مردم محلی محصولات تازه و غذاهای دریایی می‌خرند، یا Scuola Grande di San Rocco، خانه مجموعه‌ای از نقاشی‌های تینتورتو، برخورد خواهید کرد.

میدان سن مارکو ایتالیا St. Mark's Square
میدان سن مارکو

اما شهرت ونیز فقط بخاطر مکان های دیدنی آن نیست، بلکه بخاطر لحظات جادویی مانند پیچیدن صدای آب در ساختمان ها، درخشش ملایم فانوس هایی که روی کانال ها منعکس می شوند و طعم ژلاتو در یک روز گرم تابستانی.

ونیز با جذابیت منحصر به فرد و جذابیت رمانتیک خود مکانی است که شما را در حسرت چیزهای بیشتر رها می کند. ونیز یکی از بهترین مکان‌های ایتالیا برای زوج‌ها است، خیابان‌های زیبا و رستوران‌های رمانتیک آن بهشتی برای عاشقان و دلدادگان است.

3. فلورانس: گهواره رنسانس

در حالی که مقصدهای باورنکردنی بی پایانی در این کشور وجود دارد، فلورانس بدون شک یکی از جالب ترین مقاصد برای بازدید در ایتالیا است. زادگاه رنسانس، فلورانس شهری است که جشنی برای چشم هاست. با معماری خیره کننده، هنر در سطح جهانی و مناظر زیبا، که در هر گوشه ای از آن الهام بخش است.

فلورانس ایتالیا
فلورانس ایتالیا

سفر خود را در Duomo، نمادین ترین مکان فلورانس آغاز کنید. به بالای گنبد صعود کنید تا منظره ای پانوراما از شهر داشته باشید، با تپه های توسکانی که در دوردست کشیده شده اند.

کلیسای بسیار زیبای دوئومو(دومو) ایتالیا
کلیسای بسیار زیبای دوئومو(دومو) ایتالیا

تنها در یک پیاده روی کوتاه، می توانید از گالری اوفیزی دیدن نمائید که در زمره یکی از مهم ترین موزه های هنری جهان قرار دارد. در اینجا، آثار استادانی مانند بوتیچلی، میکل آنژ و لئوناردو داوینچی را خواهید دید. فرصت دیدن «تولد زهره» اثر بوتیچلی را از دست ندهید، یکی از مشهورترین نقاشی‌های جهان.

موزه هنری اوفیتزی ایتالیا Galleria degli Uffizi
موزه هنری اوفیتزی

در میان پل سنگی قرون وسطایی پونته وکیو که در ردیف جواهرات فروشی ها قرار دارد، قدم بزنید. حتماً در Piazza della Signoria، میدانی پرجنب‌وجوش و مملو از مجسمه‌ها و کافه‌ها، ژلاتوی محلی تولید شده را امتحان کنید. در شب، غروب خورشید را از میدان میکل آنژ، میدانی در بالای تپه با مناظر خیره کننده از شهر تماشا کنید. اگر در میان خیابان‌های شلوغ فلورانس به دنبال آرامش هستید، به باغ زیبای بولبولی، موزه‌ای تاریخی در فضای باز با انبوهی از مجسمه‌ها، پرندگان آوازخوان و فواره‌های ایتالیایی بروید.

پل پونته وکیو فلورانس
پل پونته وکیو فلورانس

و وقتی صحبت از غذا می شود، فلورانس حرفهای جدیدی برای گفتن دارد. غذاهای فلورانسی از سوپ ریبولیتا گرفته تا bistecca alla fiorentina، جشنی طعم‌های بی نظیر است. فلورانس، با ترکیبی از هنر، فرهنگ و غذا، شهری است که روح شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

4. ساحل آمالفی: بهشت مدیترانه ای

ساحل آمالفی، خط ساحلی 50 کیلومتری در امتداد لبه جنوبی شبه جزیره سورنتین ایتالیا، که توسط بسیاری از گردشگران به عنوان زیباترین مکان برای بازدید در ایتالیا معرفی شده است؛ در اینجا، صخره‌های مزین به روستاهای رنگارنگ در دریای آبی درخشان فرو می‌روند و منظره‌ای خیره‌کننده را خلق می‌کنند.

ساحل آمالفی، تماشایی ترین ساحل ایتالیا
ساحل آمالفی، تماشایی ترین ساحل ایتالیا

سفر خود را در پوزیتانو آغاز کنید، روستایی در کنار صخره که آبشاری از خانه‌های پاستلی رنگ است. در خیابان‌های باریک آن پرسه بزنید، در بوتیک‌های آن بگردید و از ماهی تازه صید شده در رستورانی کنار آب لذت ببرید. بازدید از کلیسای سانتا ماریا آسونتا را فراموش نکنید که به خاطر گنبد کاشی کاری شده مائولیکا معروف است.

پوزیتانو جاذبه های گردشگری ایتالیا
پوزیتانو ، شهرکی کوچک و جذاب در ایتالیا

سپس به شهر آمالفی بروید، شهری که نام این ساحل را به خود اختصاص داده است. از کلیسای جامع آمالفی دیدن کنید، ساختاری خیره کننده که سبک های مختلف معماری را با هم ترکیب می کند، و در صومعه بهشت ( Cloister of Paradise)، باغی مسحورکننده پر از طاق های به سبک عربی، کاوش کنید.

ویلا روفولو جاذبه های گردشگری ایتالیا
ویلا روفولو

شهر توریستی و کوچک راولو (Ravello) در ساحل آمالفی را خواهید یافت، شهری که در بالای دریا قرار دارد. از ویلا روفولو که به خاطر باغ‌های زیبا و مناظر دیدنی‌اش شهرت دارد، و ویلا کیمبرون، ساختمانی تاریخی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از خط ساحلی، دیدن کنید.

سینکو تره ایتالیا یک جواهر رنگارنگ ساحلی

سینکو تره  (Cinque Terre)، رشته‌ای از پنج دهکده که در خط ساحلی ناهموار Riviera ایتالیا قرار گرفته‌اند، مقصدی است که با رنگ‌های زنده و جذابیت روستایی‌اش هیجان‌انگیز است. روستاهای Monterosso، Vernazza، Corniglia، Manarola و Riomaggiore توسط شبکه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی به هم متصل شده‌اند که مناظر خیره‌کننده‌ای از دریای مدیترانه را ارائه می‌دهند. کاوش در روستاهای Cinque Terre و کشف گنجینه های پنهان آنها یکی از بهترین کارهایی است که در تابستان هر سال در ایتالیا انجام می شود.

سینکو تره یا پنج سرزمین در ایتالیا
سینکو تره یا پنج سرزمین در ایتالیا

سفر خود را در Monterosso آغاز کنید، بزرگترین روستا از پنج روستا، که به دلیل سواحل زیبا و کلیسای قرون وسطایی San Giovanni Battista شناخته شده است. سپس، از مسیر ساحلی به سمت ورنازا بروید که روستایی متشکل از خانه‌های رنگارنگ در اطراف یک اسکله کوچک است. فرصت بالا رفتن از قلعه دوریا را برای چشم انداز پانوراما از روستا و دریا، از دست ندهید.

مونته روسو ایتالیا
مونته روسو ایتالیا

Cinque Terre با مناظر بی‌نقص کارت پستالی و غذاهای لذیذش، مکان مناسبی برای سفر در ایتالیا برای زوج‌ها، خانواده‌ها و مسافران انفرادی است تا خاطراتی زیبا را برایشان بسازد.

جستجو

معبد یونگه در پکن چین

برنامه سفر 4 روزه پکن

بیایید برنامه سفر 4 روزه پکن رو با هم مرور کنیم پکن با جمعیت بیش از 21 میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است.

باتومی بنر | راهنمای سفر باتومی

راهنمای سفر باتومی

باتومی در خط ساحلی دریای سیاه در گرجستان واقع شده است، یک شهر ساحلی باشکوه و فریبنده است که مسافران را از سراسر جهان به

بنر ویزا

همه چیز درباره ویزا

در این مقاله همه چیز درباره ویزا را مورد بررسی قرار می دهیم، با ما تا انتها همراه باشید. فهرست تورها: ویزا چیست؟ ویزا یک