از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)

درباره هتل

رزرو هتل چر Cher استانبول در ماه نورد تبریز

 هتل چر Cher استانبول یک هتل 5 ستاره باشکوه است که درهای خود را در سال 2021 بروی گردشگران گشود. بررسی زمین شناختی و نوع بتن C30 توسط مهندسان ماهر زمین شناسی در مرحله ساخت و ساز این هتل به دقت مورد بررسی قرار گرفته است.

هتل چر Cher استانبول

هتل چر و اسپا در مرکز شهر بی اوغلو و استانبول واقع شده است و در نزدیکی برخی از معروف‌ترین میدان‌های جهان، کاخ‌ها و مراکز خرید لوکس قرار دارد. این هتل میزبان 136 اتاق لوکس، از جمله 13 سوئیت و همچنین یک اتاق معلولان است.

هتل چر Cher استانبول

Cher Hotel & Spa مجهز به سیستم های هوشمند اتوماسیون ساختمان و سیستم های اتوماسیون آتش نشانی است، بنابراین ایمنی مهمانان، همیشه اولویت اصلی هتل است. همچنین یک مخزن آب 150 تنی برای پاسخگویی به نیازهای میهمانان تعبیه شده است تا هیچگاه کمبود آب وجود نداشته باشد. علاوه بر این، اسپا و سالن بدنسازی هتل مطابق با استانداردهای جهانی است و تجربه آرامش بخشی را به مهمانان خود ارائه می دهد. سقف بلند اتاق ها، 3.5 متر است و فضایی بزرگ و مجلل را ایجاد می کند. Cher Hotel & Spa یک گزینه عالی برای سفرهای کاری و تعطیلات است. شما را به این تجربه بی نظیر دعوت می کنیم. اقامتگاهی مملو از خاطرات و آسایش فراموش نشدنی در هتل چر در انتظار شماست.

لابی هتل

لابی بار با ارائه یک محیط ایده آل برای رفع خستگی روز یا دور هم جمع شدن با عزیزانتان برای صرف چای عصرانه دلپذیر، میان وعده هایی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین انواع چای و قهوه که از سرتاسر جهان آورده شده است را به شما ارائه می دهد. این رستوران طیف گسترده ای از گزینه های جایگزین با ذائقه محلی و خارجی، پخش موسیقی آرامش بخش در طول روز، منوی نوشیدنی و میان وعده در طول روز، نوشیدنی ها و کوکتل های خارجی را ارائه می دهد.

لابی هتل چر Cher استانبول

تور استانبول از تبریز و تور ترکیه را با بهترین قیمت از ماه نورد رزرو کنید

وب سایت هتل چر استانبول را از لینگ زیر دنبال کنید

اگه قصد سفر به استانبول رو داری مطلب پایین رو بخون

سئوالات متداول:

آره! Cher Otel خدمات خشکشویی را برای هر زمان که به پیراهن یا لباس های مورد علاقه خود در تمام طول سفر خود تمیز و تازه نیاز داشته باشید در دسترس شما قرار می دهد. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ملک تماس بگیرید.

این هتل خانوادگی در استانبول در 1 مایلی (2 کیلومتر) از میدان تقسیم، بندر گالاتا، و برج گالاتا واقع شده است. مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir در 2.2 مایل (3.6 کیلومتر) قرار دارد. ایستگاه تکسیم 14 دقیقه پیاده و ایستگاه تله کابین Taşkışla 18 دقیقه فاصله دارد.

در حالی که در Cher Otel اقامت دارید، تعطیلات خود را با کاوش در نزدیکترین جاذبه‌هایی که در فاصله چند قدمی این ملک قرار دارند، آغاز کنید، از جمله Ferit Güleryüz Parkı، Dolapdere Bahçe، و کلیسای آشوری مریم باکره.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل چر Cher استانبول

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها