از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)

درباره هتل

به دنبال مکانی برای اقامت در استانبول هستید؟ پس هتل گراند هالیک را بررسی کنید، هتلی خانوادگی و دوستانه که بهترین های استانبول را به در دسترس شما قرار می دهد.
اتاق‌های هتل گراند هالیک دارای تلویزیون هوشمند، تهویه مطبوع، و مینی‌بار هستند که راحتی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کنند. پذیرش 24 ساعته و سرویس اتاق از جمله امکاناتی است که در این هتل ارائه می شود. استخر و صبحانه رایگان نیز به انگیزه ای برای اقامت بیشتر شما کمک خواهد بود. اگر با ماشین خودتان به این هتل می روید، خیالتان از بابت پارکینگ راحت باشد.
مکان‌های دیدنی اطراف مانند منطقه سلطان احمد (1.7 مایل) و مسجد آبی (1.7 مایل) باعث شده است که هتل Grand Halic  استانبول به مکانی عالی برای اقامت در سفر به استانبول تبدیل شود. استانبول رستوران های ایتالیایی زیادی دارد. بنابراین، وقتی در این هتل اقامت دارید، مکان‌های محبوبی مانند رستوران Beso، Scalatta، و Zucca Pizza در دسترس هستند تا غذاهای عالی این رستوران ها را تجربه کنید.همچنین میدان تقسیم (0.9 مایل)، برج گالاتا (0.2 مایل) و خیابان استقلال (0.3 مایل) در چند قدمی Grand Halic هستند. ما مطمئن هستیم که از اقامت خود در هتل Grand Hotel Halic لذت خواهید برد زیرا همه چیز استانبول را تجربه می کنید.

Hotel Facilities

استخر
اسموکینگ روم
انتقال هوایی
پارکینگ
تلویزیون
تهویه هوا
رستوران
وایفای

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل گرند هالیک *4 استانبول

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها