معرفی سوچی

پارک سوچی روسیه

معرفی سوچی

پارک سوچی اولین پارک موضوعی کشور روسیه و یکی از بهترین جاذبه های گردشگری روسیه است که گردشگران را از سراسر جهان به سوچی جذب می کند. پنج سال است که با بیش از یک میلیون بازدید کننده در سال عنوان بهترین شهربازی روباز کشور و کشورهای مستقل مشترک المنافع را تایید می کند و در سال 2016 وارد لیست 25 پارک برتر اروپا شد.

معرفی پارک سوچی روسیه

در مساحتی بیش از 25 هکتار جاذبه هایی برای کل خانواده وجود دارد که بسیاری از آنها مشابه روسیه ندارند و همچنین هتل قلعه بوگاتیر. در حال حاضر، بیست و سه جاذبه تفریحی در پارک سوچی وجود دارد. از جمله محبوب‌ترین آنها می‌توان به ترن هوایی Zmey Gorynych و Rollercoaster کوانتومی لیپ و همچنین بالاترین برج Firebird Shot’n Drop اشاره کرد.

هتل قلعه بوگاتیر
ترن هوایی Zmey Gorynych
ترن هوایی Zmey Gorynych
ترن هوایی Zmey Gorynych
ترن هوایی Zmey Gorynych
ترن هوایی Zmey Gorynych
ترن هوایی Zmey Gorynych
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ترن هوایی Zmey Gorynych

Firebird Shot’n Drop

سرگرمی و تفریح ​​در پارک سوچی

پارک موضوعی دارای فعالیت های متنوعی برای هر سلیقه ای است. شرکت در یک اجرا در دلفیناریوم، تماشای یک نمایش. راک برای بچه ها در پارک وجود دارد. برای کودکان بزرگ‌تر، جاذبه‌های کودکان و خانوادگی وجود دارد که می‌توانید به تنهایی یا با والدین خود به آن‌ها سوار شوید، زمین بازی جنگل فضایی، دهکده اکو، نمایش‌های علمی و یک آزمایشگاه بازی در فضای باز. سواری های پرهیجان منحصر به فرد در انتظار نوجوانان و بزرگسالان است.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

جشن تولد در پارک سوچی

برگزاری یک جشن تولد بی نظیر در پارک سوچی در انتظار شماست. شما می توانید به صورت جداگانه موضوع جشن خود، مدت آن و مجموعه ای از سرگرمی ها را انتخاب کنید. لطفاً جهت رزرو از قبل حداقل سه روز کاری در از ساعت 9 تا 17 درخواست دهید.

جشن تولددر پارک سوچی روسیه

جشن عروسی جادویی در پارک سوچی

پارک سوچی و هتل قلعه بوگاتیر مکان مناسبی برای جشن شماست. تبدیل یک عروسی به یک داستان عاشقانه که از صفحات افسانه مورد علاقه شما گرفته شده است بسیار آسان است. برای اینکه تعطیلات واقعاً نفیس و خاطره انگیز باشد، از زیرساخت های درجه یک پارک و هتل و پرسنل بسیار ماهر استفاده می کنیم. به یاد عروسی جادویی، شما یک آلبوم عکس از رویای خود خواهید داشت. گرفتن عکس در پس زمینه جاذبه های باشکوه، کوچه های سایه دار زیبا و نماهای رنگارنگ جایگاه ویژه ای در تاریخچه عکس زندگی خانوادگی شما خواهد داشت.

پارک سوچی روسیه

برگزاری رویدادهای شرکتی در پارک سوچی

پارک سوچی از شما دعوت می کند تا از تجربیات، دانش بین المللی و البته قابلیت های چشمگیر اولین پارک موضوعی روسیه برای آماده سازی و سازماندهی رویدادهای خود در هر قالبی استفاده کنید. تیم رویداد پارک سوچی خلاقانه کار می کند و باورنکردنی ترین ایده ها را اجرا می کند. ما پرواز تخیل شما را دنبال می کنیم و در عین حال به عنوان متخصص در بخش خلاقانه و اداری رویداد عمل می کنیم. این به شما امکان می دهد تا حد امکان از منابع بهینه استفاده کنید، در زمان صرفه جویی کنید و از نتیجه عالی مطمئن باشید.

پارک سوچی روسیه

باغ وحش سوچی

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

قوانین عمومی پارک سوچی روسیه

اداره پارک این حق را برای خود محفوظ می دارد که وسایل شخصی میهمانان را با استفاده از تجهیزات و تجهیزات بازرسی در ورودی پارک بررسی کند. میهمانان پارک موظفند در صورت مشکوک شدن به اقلام ممنوعه، وسایل شخصی خود را جهت بازرسی توسط کارکنان یک سازمان امنیتی خصوصی ارائه دهنده کنترل دسترسی ارائه دهند. اگر مهمان از ارائه چمدان و وسایل شخصی برای بازرسی امتناع ورزد، از حق دسترسی به پارک محروم می شود. این شرط به منظور حذف اقدامات تروریستی و جرایم با استفاده از سلاح و اشیاء خطرناک الزامی است. این پارک محل اقامت انبوه مردم است. تنها راه حفظ ایمنی در پارک، نبود اقلام ممنوعه است که باعث افزایش خطر آسیب به افراد می شود.

اجازه ورود حیوانات خانگی به پارک سوچی

قانون ورود حیوان خانگی پارک سوچی روسیه

اگر میهمانان، حیوان خانگی را در آغوش خود یا در یک سبد مخصوص نگه داشته باشند می توانند در موارد استثنایی با حیوانات (سگ، گربه و غیره) وارد پارک شوند،  بازدید از پارک با حیوانات باید با اداره پارک توافق شود. پیاده روی حیوانات در محوطه پارک ممنوع است. اداره پارک این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت تخلف از پارک بدون استرداد هزینه بلیط درخواست کند.

جستجو

معبد یونگه در پکن چین

برنامه سفر 4 روزه پکن

بیایید برنامه سفر 4 روزه پکن رو با هم مرور کنیم پکن با جمعیت بیش از 21 میلیون نفر، یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان است.

باتومی بنر | راهنمای سفر باتومی

راهنمای سفر باتومی

باتومی در خط ساحلی دریای سیاه در گرجستان واقع شده است، یک شهر ساحلی باشکوه و فریبنده است که مسافران را از سراسر جهان به