از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Saylamlar otel içi Rize Caddesi devlet karayolu üzeri D010, 61220 Ortahisar/Trabzon, Türkiye

درباره هتل

هتل سایلاملار با موقعیت خاص، طبیعت و مزیت حمل و نقل، هر جهانگردی را جذب خود  می کند و از مهمانان محلی و خارجی با اتاق های راحت، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، استخر، حمام، سونا پذیرایی شایسته ای انجام می دهد. هتل سایلاملار ترابزون برای کسب و کار، مهمانی ها و جلسات خصوصی، سالن های ویژه ارائه می دهد. برای دیدن عکس جاهای مختلف هتل به گالری تصاویر مراجعه نمایید.
این هتل با 33 اتاق توئین، 30 اتاق کینگ و 3 اتاق لوکس در خدمت گردشگران است.
هتل سایلاملار ترابزون در مرکز شهر ترابزون واقع شده است. در مجموع 66 اتاق دارد. اتاق ها، به خوبی مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون و میز کار است. این هتل امکان استراحت و کار در اتاق های بزرگ خود را به دور از سر و صدای شهر فراهم می کند. اتاق ها دارای منظره دریا هستند. اینترنت وای فای رایگان وجود دارد.
💪🏋️‍♀️همه چیز از مرکز تناسب اندام  گرفته تا استخر روباز در هتل در نظر گرفته شده است. یک منطقه آبگرم زیبا، سونا و حمام بخار ترکی وجود دارد. نظافت هر روز در هتل انجام می شود. این هتل به بهداشت اهمیت زیادی می دهد. این هتل دارای کابینت داروخانه می باشد. مهمانانی که برای اولین بار به هتل می آیند، قطعاً تمایل دارند دوباره بیایند.
🌞🥐🍳 صبحانه بوفه باز در رستوران درجه یک هتل سایلاملار ترابزون با ظرفیت 250 نفر به صورت 24 ساعته سرو می شود. می توانید خود را به سرآشپزهای مجرب هتل بسپارید تا گزینه های منوی تازه، طبیعی و رضایت بخش را امتحان کنید. علاوه بر این، این مرکز خدمات با بار پشت بام، اسنک بار و بار ویتامین ارائه می دهد.
🏛️📊 سالن های جلسات 90 متر مربع، 51 متر مربع و 39 متر مربع برای میزبانی جلسات شرکت، سمینارها، ارائه محصولات و فعالیت های اجتماعی طراحی شده است. همچنین این هتل یک هتل ترجیحی برای عروسی، آوریل، شب حنا و سازمان های توپ مشابه است. پذیرش 24 ساعته باز است.
هتل Saylamlar ترابزون تنها 350 متر از مرکز خرید Cevahir فاصله دارد.
اتاق های هتل با منظره دریا حال و هوای خوبی در طول اقامت به مهمانان ارائه می دهند. هتل سایلاملار تنها 2 دقیقه پیاده تا دریا فاصله دارد. این یک گزینه خوب برای مهمانان است که می خواهند در کنار ساحل نفس بکشند و دریا را بو کنند.

Hotel Facilities

اسپا
استخر
پذیرش ٢٤ ساعته
رستوران
سالن
سالن بار
ماساژ
مرکز ورزش
وایفای

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل 4 ستاره سایلاملار ترابزون (Saylamlar Hotel)

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها