0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی

درباره هتل

راهنمایی برای اقامتی لذت‌بخش در ساحل باتومی:

شهر باتومی در کشور گرجستان یکی از مقصدهای پرطرفدار گردشگری در ساحل دریای سیاه است. در این شهر جذاب، هتل‌های مختلفی وجود دارند که به مسافران اقامتی لذت‌بخش و راحت ارائه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها، “هتل نیو ویو باتومی” است که با امکانات و خدمات خود، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

موقعیت مکانی:

هتل نیو ویو باتومی در فاصله 11 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل واقع شده است. این مکان استراتژیک به مسافران امکان دسترسی آسان به ساحل و مراکز تفریحی را می‌دهد. همچنین، فرودگاه بین‌المللی باتومی نیز در فاصله 4 کیلومتری از هتل قرار دارد که برای مسافران بسیار امتیاز خوبی است.

امکانات و خدمات:

رستوران: هتل دارای رستورانی با منوی متنوع از غذاهای محلی و بین‌المللی است. بوفه صبحانه نیز از جمله خدمات این رستوران است که به مهمانان اقامتی ایده‌آل را ارائه می‌دهد.

استخر: در فصول گرم سال، مهمانان می‌توانند در استخر فضای باز هتل به شنا بپردازند و از آب و هوای دلنشین لذت ببرند.

امکانات ورزشی: هتل دارای مرکز تناسب اندام است که به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در سفر خود به فعالیت‌های ورزشی بپردازند.

اتاق‌های مدرن: اتاق‌های هتل با تهویه مطبوع، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات و حمام اختصاصی ارائه می‌شوند. همه اتاق‌ها دارای ملحفه و حوله می‌باشند.

اتاق مشترک و سالن مشترک: برای ایجاد تعاملات اجتماعی و اشتراک‌گذاری لحظات خوش با سایر مهمانان، هتل اتاق مشترک و سالن مشترک را برای شما فراهم می‌کند.

تجربه ای با کیفیت:

هتل نیو ویو باتومی با امکانات و خدمات برتر خود، تجربه‌ای با کیفیت در شهر باتومی را برای مهمانان فراهم می‌کند. ساحل نزدیک، امکانات ورزشی، رستوران‌ها و اتاق‌های راحت از جمله ویژگی‌هایی هستند که از اقامت در این هتل لذت ببرید. از طریق درخواست رزرو یا تماس تلفنی می‌توانید اطلاعات بیشتری را دریافت و اقامتی فراموش‌نشدنی در باتومی را تجربه کنید.

Hotel Facilities

استخر
بوفه صبحانه
پارکینگ
پارکینگ عمومی پولی در نزدیکی
پذیرش ٢٤ ساعته
خشکشویی
رستوران
سونا جکوزی
صبحانه در اتاق
غذاخوری در فضای باز
ماساژ
مرکز ورزش
نگهداری از کودکان
وایفای
وعده های غذایی بچه ها

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل نیو ویو باتومی (New Wave Hotel)

مالک

هادی

عضویت از 1402

اطلاعات تماس

ایمیل

sales@newwavehotels.com

وب سایت

https://www.newwavehotels.com

تلفن

+995 422 27 07 07

بررسی سایر گزینه ها