از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Grand Cevahir Hotel

درباره هتل

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول، هتلی لوکس و 5 ستاره در شیشلی استانبول است که در بخش اروپایی استانبول واقع شده و تنها با طی کردن مسافت چند کیلومتری دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری و مکانهای تفریحی استانبول دارد. یکی از ویژگی‌های مثبت هتل گرند جواهر استانبول، حمل و نقل مسافران به میدان تکسیم و مرکز خرید جواهر استانبول است که در هر ساعت به صورت رایگان انجام می‌شود.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

اتاق ها و سوئیت ها

 هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول بیش از آنچه از یک هتل انتظار می رود به مهمانان خود ارائه می دهد و در مجموع 323 اتاق شامل اتاق و سوئیت و 22 اتاق جلسه مجزا دارد. اتاق ها دارای تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت بی سیم پرسرعت، کتری، چای و قهوه، و همچنین خدمات اتاق 24 ساعته و مینی بار با انواع غذا و نوشیدنی می باشند.

اتاق سوپریر Superıor Room

272 اتاق Superıor؛ با مساحت 30 متر مربع است و برای حداکثر 3 نفر اقامت دارد. اتصال به اینترنت بی سیم با سرعت بالا؛ در اتاق‌های ما که دارای چای و قهوه، آب رایگان روزانه، گاوصندوق و تهویه مطبوع سرد و گرم است، آسایش خانه برای مهمانان ما فراهم شده است.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

اتاق اگزکیوتیو (Executive)

هتل دارای 272 اتاق اگزکیوتیو (Executive) با مساحت 30 متر مربع است و برای حداکثر 3 نفر می باشد. اتصال به اینترنت بی سیم با سرعت بالا؛ این اتاق‌ها دارای چای و قهوه، آب رایگان روزانه، گاوصندوق و تهویه مطبوع سرد و گرم است. این اتاقها در طبقات 10،11،12،13 واقع شده اند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

اتاقهای سوئیت نبشی

سوئیت نبشی که از 2 اتاق مختلف تشکیل شده و تنها از 18 اتاق هتل با متراژ 50 متر مربع تشکیل شده‌اند و برای اقامت حداکثر 3 نفر ترجیح داده می‌شوند. اتصال به اینترنت پرسرعت در سوئیت های کرنر ؛ چای-قهوه و آب رایگان روزانه، گاوصندوق، سیستم گرمایشی/سرمایشی، مینی بار و تلویزیون LCD وجود دارد.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

کلوپ سلامت Sağlık Kulübü

توصیه می کنیم برای شروع روز با سلامتی و رهایی از استرس بعد از کار، Sailing Health Club & Spa را تجربه کنید. شما می توانید با مربیان ماهر ما ورزش کنید، خستگی روز را از بین ببرید و با تمرینات ویژه و درمان های خاص خود را نوازش کنید. در شیشلی، قلب شهر، از استخر روباز در ماه های تابستان و مرکز اسپا و تناسب اندام ما در ماه های زمستان بهره مند خواهید شد و در تمام طول سال نشاط و انرژی خود را حفظ خواهید کرد. مرکز ما همه روزه از ساعت 07:00 تا 22:00 باز است.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

رستوران و سالن لابی

رستوران‌هایی که متمایزترین نمونه‌های غذاهای بین المللی را سرو می‌کنند در هتل Grand Cevahir و مرکز کنگره واقع شده‌اند. رستوران سلطان، رستوران دلیز و لابی لانژ جایگزین های منحصر به فردی را به شما پیشنهاد می کنند تا در بین جلسات طولانی با مهمانان خود استراحتی دلپذیر و خوشمزه داشته باشید…

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

جلسات و رویدادها

هتل Grand Cevahir و مرکز کنگره، اولین مرکز کنگره در استانبول، با ظرفیت کل 5000 نفر با 22 اتاق مجزا که در آن تجمل و راحتی ترکیب شده است. هتل Grand Cevahir و مرکز کنگره دارای 2500 متر مربع فضا برای برگزاری رویدادهای مختلف و با نور طبیعی روز است. علاوه بر این، بیش از حد انتظارات از یک هتل 5 ستاره با 22 اتاق جلسه مجزا و سالن رقص با سقف بلند 8.65 متر را برآورده می کند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

می‌توانید کنسرت‌ها، مراسم جوایز، سمپوزیوم‌ها و جلسات آموزشی را در سالن Auditorium ما با مساحت 1100 متر مربع با 1013 صندلی ثابت برگزار کنید. با 8 اتاق همزمان، می توانید رویدادها را به زبان های خارجی مختلف ترتیب دهید و در محوطه بزرگ 2 طبقه سرسرا غرفه ای برپا کنید و از آن به طرق مختلف استفاده کنید.

 هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول : در  5 کیلومتری لونت و ماسلاک – نزدیک به مراکز تجاری معروف، 3 کیلومتر تا تکسیم و نیشانتاشی و مناطق تفریحی و مراکز خرید محبوب قرار دارد. 3 کیلومتر تا Lütfi Kirdar و Cemal Resit Rey Concert Hall – نمایشگاه و مرکز همایش. دومین مرکز خرید بزرگ اروپا مرکز خرید Cevahir و مرکز خرید ترامپ تاورز تنها 1 کیلومتر با هتل فاصله دارند. 9 کیلومتر دورتر از شبه جزیره تاریخی که در آن بازار بزرگ، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بازار مصر قرار دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک 17 کیلومتر و فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen 42 کیلومتر فاصله دارد.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها