از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Conrad Istanbul Bosphorus

درباره هتل

هتل کنراد بسفروس استانبول هتل مجلل ترکی با مناظر باورنکردنی

 هتل کنراد بسفروس استانبول با ادغام سبک سنتی ترکی با طراحی مدرن، بر فراز استانبول با مناظر پانوراما از شهر و تنگه بسفر بلند شده است. امکانات استثنایی مانند اسپا سول آرامش بخش، استخرهای سرپوشیده و روباز و باشگاه تنیس را کشف کنید.

هتل کنراد بسفروس استانبول

بار و تراس سامیت Summit Bar & Terrace

در طبقه چهاردهم، در بار و تراس سامیت هتل کنراد بسفروس استانبول، می‌توانید منظره تماشایی از افق استانبول را مشاهده کنید و نوشیدنی ها و سوشی‌های خوشمزه را امتحان کنید. سامیت سوپرتیف های بی عیب و نقص، نوشیدنی های سراسر جهان، کوکتل های مدرن و کلاسیک و منوی غذایی اشتها آور را ارائه می دهد. همه روزه از ساعت 10 صبح الی 1:30 صبح باز است* *توجه داشته باشد که ورود مهمانان زیر 12 سال بعد از ساعت 9 شب به Summit Bar & Terrace مجاز نمی باشد.

هتل کنراد بسفروس استانبول

رستوران منظره Manzara

به ما در رستوران Manzara بپیوندید و حال و هوای یک رستوران با مناظر شگفت انگیز مشرف به بسفر و شبه جزیره تاریخی را درک کنید. در حالی که سرآشپزها در حال تهیه غذا در یک آشپزخانه اوپن هستند، ترکیبات منحصر به فردی از شاهکارهای آشپزی فرهنگ ترکیه را خواهید دید. رستوران Manzara دارای غذاهای اصیل ترکی عالی و نوشیدنی های نفیس برای تجربه یک وعده غذایی بی نظیر است. همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 11 شب باز است

رستوران Manzara هتل کنراد بسفروس استانبول

سالن مونه Monet Lounge

فرقی نمی‌کند برای یک جلسه کاری از ما دیدن می‌کنید یا صرفاً با دوستانتان ملاقات می‌کنید، از سالن مونه دیدن کنید تا برخی از لذت‌های پیشنهادی را امتحان کنید. واقع در سطح لابی Conrad Istanbul Bosphorus، خدمات شخصی کنراد را در حین چشیدن قهوه خوشمزه ترک و چای سنتی ترک تجربه کنید. مجموعه‌ای از بهترین کیک‌ها، کوکی‌ها و مجموعه‌ای مجلل از شکلات را کشف کنید. همه روزه باز است: 7 صبح تا 1 بامداد

سالن مونه Monet Lounge هتل کنراد بسفروس استانبول

برگزاری رویدادهای شما در استانبول

چه در حال برنامه ریزی یک گردهمایی صمیمی یا یک جشن باشکوه باشید، ما مکان های مناسبی برای برگزاری رویداد شما داریم. تیم کارشناسان ما در تمام مراحل راه با شما خواهند بود تا اطمینان حاصل کنند که رویداد شما از ابتدا تا انتها موفقیت آمیز است.

سالن جلسه هتل کنراد بسفروس استانبول
جداکننده

تفریحات هتل کنراد بسفروس استانبول

در استخرهای روباز و سرپوشیده هتل کنراد بسفروس استانبول آب تنی کنید. برای رفع خستگی از  آبگرم درمانی لذت ببرید. با ورزش کردن در باشگاه بدنسازی هتل، تناسب اندام خود را حفظ کنید یا دوستان و خانواده خود را به یک بازی هیجان انگیز تنیس در زمین های تنیس خاکی که به خوبی نگهداری می شوند به چالش بکشید. درباره فعالیت های داخل و اطراف هتل اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای تمام گروههای سنی چیزی برای لذت بردن وجود دارد

استخر روباز

به استخر شیرجه بزنید، جایی که آب زیر آغوش گرم خورشید می درخشد. محیط مملو از خنده و پاشیدن شادی دوستان و خانواده ها است و فضایی از لذت خالص را ایجاد می کند. همانطور که وارد آب خنک می شوید، احساس بی وزنی شما را فرا می گیرد و بدن شما را از محدودیت ها رها می کند.

استخر روباز هتل کنراد بسفروس استانبول

آبگرم و سلامتی

در آرامش آبگرم هتل کنراد بسفروس استانبول غوطه ور شوید و پناهگاهی برای تجدید قوا و پاکسازی روح را در قلب شهر استانبول فراهم کنید. در اسپا هتل، امکانات زیادی برای افزایش رفاه خود خواهید یافت. آبگرم و اسپا همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

اسپا هتل کنراد بسفروس استانبول

مرکز تناسب اندام

در یک برنامه روزانه منظم تناسب اندام خود را حفظ کنید و از سالن بدنسازی هتل که کاملاً مجهز به تجهیزات و فناوری مدرن تناسب اندام است، بهره مند شوید.

مرکز ورزش هتل کنراد بسفروس استانبول

استخر سرپوشیده

استراحت کنید و از محیط آرام استخر سرپوشیده ما لذت ببرید. در تمام طول سال باز است، مکان مناسبی برای استراحت پس از یک روز طولانی است.

استخر هتل کنراد بسفروس استانبول

زمین تنیس

به زمین تنیس خاک رس هتل کنراد بسفروس استانبول بروید، جایی که یک بازی پر جنب و جوش در انتظار شماست. دانه های ریز خاک رس زیر پای شما زمینی نرم و در عین حال پایدار ایجاد می کند که ارتباط شما را با بازی تقویت می کند.

زمین تنیس هتل کنراد بسفروس استانبول

مجموعه هنری هتل کنراد بسفروس استانبول را کاوش کنید

آثار هنری از مجموعه خصوصی محترم خانواده آکسوی، ما فراتر از محل اقامت می رویم و یک سفر هنری فراگیر را ارائه می دهیم. از لابی شروع کنید، جایی که با مجموعه ای منحصر به فرد از آثار هنری روبرو خواهید شد که استعداد برجسته هنرمند ترکیه ای حسین آونی لیفیج را به نمایش می گذارد. ما با مجموعه ای از 100 قطعه نفیس، چشم اندازی جامع از درخشش هنری Lifij ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما با افتخار آثار برجسته‌ای از هنرمندان مشهوری مانند هلیل پاشا، فاروک سیموک و کنان تولون را به نمایش می‌گذاریم که هر کدام خلاقیت‌های متمایز و ارزشمندی را ارائه می‌کنند.

سوئیت های هتل کنراد بسفروس استانبول

سوئیت های Conrad Istanbul Bosphorus تجسم یک اقامت بی نطیر را باز تعریف می کنند. هتل کنراد بسفروس استانبول با 75 سوئیت تزیین شده منحصربفرد، اقامت لاکچری شما را تضمین می کند. خود را آماده کنید تا مجذوب محیط بدیع کنراد استانبول بسفر شوید. در همین حال، تیم متخصص ما ذات مهمان‌نوازی ترکیه‌ای را تجسم می‌کنند و ظرافت شخصی و جذابیت متمایز را با هم ترکیب می‌کنند و تجربه‌ای واقعاً خارق‌العاده برای مهمانان از سراسر دنیا ایجاد می‌کند.

برگزاری مراسم عروسی در هتل کنراد بسفروس استانبول

روزی را تجربه کنید که شبیه هیچ روزی نیست، روز زیبایی و جشن و عشق و عاشقی و مراسم عروسی تان در هتل زیبای کنراد بسفروس استانبول
 با دوستان، خانواده و کسی که دوستش دارید، برگزار می کنید.

عروسی در هتل کنراد بسفروس استانبول

Hotel Facilities

اسپا
استخر
ترانسفر فرودگاهی
تلویزیون
تهویه هوا
رستوران
سالن بار
صندوق امانات
مرکز ورزش
وایفای

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل کنراد بسفروس استانبول

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها