از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Karmir Resort & Spa

درباره هتل

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا - Karmir Resort & Spa

تعطیلاتی که در آن از یک تجربه منحصر به فرد لذت خواهید برد در انتظار شما است! هتل کارمیر ریزورت آنتالیا Karmir Resort & Spa واقع در کمر، مکانی الهام بخش برای تعطیلات رویایی شما در ترکیه است.

هتل کارمیر ریزورت Karmir Resort & Spa آنتالیا

کارمیر ریزورت و اسپا در زمینی به مساحت 18000 متر مربع با چشم‌اندازی از دریای مدیترانه و کوه‌های توروس، در تمام طول سال خدمات ارائه می‌دهد. Karmir با 297 اتاق راحت، دو رستوران آلاکارته با طعم های منحصر به فرد از غذاهای ایتالیایی و ترکی، استخرهای سرپوشیده و روباز، ساحلی با دریای شفاف و موارد تفریحی دیگر، شما را به تعطیلاتی فراتر از رویاهایتان دعوت می کند.

هتل کارمیر ریزورت Karmir Resort & Spa آنتالیا

فضاهای میتینگ کارمیر گزینه ای ایده آل برای همکاری برای سمینارها، کنفرانس ها و رویدادهای دیگر شما است. بدون فراموش کردن مهمانان کوچکمان، ما اطمینان می‌دهیم که کودکان تعطیلات پر از شادی و سرگرمی را با استخر و مینی کلوب داشته باشند. زیبایی دریای مدیترانه در اینجا منتظر شماست…

هتل کارمیر ریزورت Karmir Resort & Spa آنتالیا

از فضای بی نظیر دریای مدیترانه درهتل کارمیر ریزورت  Karmir Resort & Spa لذت ببرید! این هتل با اتاق‌های راحت، رستوران‌های آلاکارته که ترکیب‌های منحصربه‌فردی از غذاهای ایتالیایی و ترکی را ارائه می‌دهند، استخرهای سرپوشیده و روباز، ساحل با دریای زلال و بسیاری موارد تفریحی دیگر، تجربه‌ای باشکوه و فراتر از انتظار شما را ارائه می‌دهد.

هتل کارمیر ریزورت Karmir Resort & Spa آنتالیا

فضاهای رویداد Karmir یک گزینه ایده آل برای همکاری برای سمینارها، کنفرانس ها و رویدادهای دیگر شما است. بدون فراموش کردن مهمانان کوچکمان، ما اطمینان می‌دهیم که فرزندان شما تعطیلاتی پر از شادی و سرگرمی را با استخر، مینی کلوپ و سرگرمی‌های عصرانه برای کودکانمان داشته باشند.

اتاقها

هتل کارمیر ریزورت با 197 اتاق استاندارد، 50 اتاق کامفورت، 40 اتاق خانوادگی و 6 اتاق لوکس، تعطیلات فراموش نشدنی را به مهمانان خود ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای 4 اتاق با طراحی ویژه است.

اتاق هتل کارمیر ریزورت Karmir Resort & Spa آنتالیا

اتاق استاندارد

اتاق های استاندارد Karmir Resort & SPA دارای 23 متر مربع مساحت و دارای یک تخت فرانسوی یا تخت دو نفره مجزا برای دو نفر هستند. کف اتاق ها با آینه تمام قد با پارکت لمینت پوشیده شده است.

امکانات اتاق: تلفن، دوش، تلویزیون، دستشویی، سشوار، صندوق امانات، بالکن، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع مرکزی (VRF)

اتاق کامفورت Comfort Room

اتاق های کامفورت هتل کارمیر ریزورت دارای 23 متر مربع مساحت دارای یک تخت فرانسوی یا تخت دو نفره مجزا برای دو نفر و یک تخت فنری جعبه ای برای نفر سوم می باشد. کف اتاق ها با پارکت لمینت پوشیده شده است.

اتاق دلوکس Corner Deluxe Room

اتاق‌های خانوادگی Karmir Resort & SPA دارای مساحت 34 متر مربع و دارای یک تخت فرانسوی یا تخت‌های دو نفره مجزا برای دو نفر هستند.

رستوران ها

در هتل کارمیر ریزورت آنتالیا Karmir Resort & Spa، رستوران سیترین گزینه‌های بوفه باز و غنی از غذاهای ترکی و بین‌المللی را ارائه می‌دهد، در حالی که رستوران آلاکارته آمیتیست ما وعده شام های دلپذیری را می‌دهد که با غذاهای ایتالیایی سرو می شوند. رستوران روبی آلاکارته ما بر روی طعم های سنتی و محلی تمرکز دارد که در فضای چادری خود برای ناهار از مهمانان خود پذیرایی می کند. 

رستوران هتل کارمیر ریزورت Karmir Resort & Spa آنتالیا

علاوه بر این، شیرینی یاقوت کبود ما با شیرینی های لذیذ و خوش طعم و بوفه رژیمی ویژه آن، انواع میان وعده های دلپذیر و سبک را در طول بعد از ظهر ارائه می دهد.

فاصله هتل تا مراکز مهم:

  • مرکز آنتالیا 30 کیلومتر
  • مرکز کمر 8 کیلومتر
  • فرودگاه آنتالیا 40 کیلومتر

Hotel Facilities

اسپا
استخر
پذیرش ٢٤ ساعته
ترانسفر فرودگاهی
تلویزیون
تهویه هوا
حمام ترک
خدمات زیبایی
خشکشویی
رستوران
سالن بار
سونا جکوزی
صندوق امانات
غذاخوری در فضای باز
غرفه عکاسی
فست فود
ماساژ
مرکز ورزش
موسیقی زنده

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل کارمیر ریزورت آنتالیا

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها