از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)

درباره هتل

پیشنهاد ویژه ماه نورد ( هتل پاپیلون آیشا ریزورت )

ما فرصت هایی را ارائه می دهیم تا با پیشنهادات ویژه، تعطیلاتتان را به یاد ماندنی تر کنید. در طول اقامت خود از تخفیف های انحصاری، بسته های سودمند و خدمات ممتاز لذت ببرید. هنگام برنامه ریزی تعطیلات خود، از پیشنهاد ویژه هتل پاپیلون آیشا ریزورت Papillon Hotels & Resorts استفاده کنید تا از تعطیلات راحت و مقرون به صرفه لذت ببرید. بهترین نرخ ها، گزینه های اقامت، بسته های رمانتیک و موارد دیگر را در ماه نورد تبریز کشف کنید!

هتل پاپیلون آیشا ریزورت در بلک، ریویرای ترکیه!

تمام هتل‌های پاپیلون در سه ساحل مختلف بلک ترکیه واقع شده‌اند که به خاطر شن‌های طلایی‌اش معروف است و درست در کنار دریا واقع شده‌اند. در سفر 30 ساله خود در زمینه گردشگری در بلک، معروف به Riviera ترکیه، همیشه هدف این هتل ارائه بهترین خدمات برای شما بوده است. این هتل بیش از 100 جایزه از جمله بهترین هتل خانوادگی ترکیه کسب کرده است. ما شما را به هتل های پاپیلون  دعوت می کنیم تا شما را با یک تجربه کاملاً جدید آشنا کنیم.

هتل پاپیلون آیشا ریزورت آنتالیا| ماه نورد تبریز

طراحی مدرن و شیک

هتل های پاپیون با طراحی مدرن و شیک خود، راحتی و تجمل را در کنار هم به شما ارائه می دهد. با دکوراسیون زیبا و سبک معاصر اتاق های هتل ، احساس راحتی در خواهید کرد. طراحی های مدرن ما، که در آن تمام جزئیات به دقت در نظر گرفته شده است، اقامت شما را فراموش نشدنی می کند.

هتل پاپیلون آیشا ریزورت آنتالیا| ماه نورد تبریز

Papillon Hotels & Resorts را برای تجربه تعطیلات لذت بخش در فضایی مدرن و شیک انتخاب کنید. از زیبایی سواحل و طبیعت بلک در اتاق‌ها، سوئیت‌های شنا و ویلاهای ما با طراحی زیبا لذت ببرید.

سفری مانند یک افسانه

با منوهای غذایی که توسط سرآشپزهای ماهر تهیه می شود، سفری آشپزی را آغاز کنید و یک تجربه کاملاً جدید از غذا را ببینید! هتل با شعار “محلی، طبیعی و لذیذ” که بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ غذا شناسی آنتالیا است، منوهای منحصر به فردی را برای شما ایجاد کرده است. طعم سنتی غذاهای ترکی و بین المللی به یک ماجراجویی فوق العاده غذایی تبدیل می شود.

هتل پاپیلون آیشا ریزورت آنتالیا آشپز| ماه نورد تبریز

ماساژ اسپا REBORN SPA:

امسال، خدمات ارائه شده در Reborn SPA، برندی از Papillon Hotels، درمان‌های آرامش‌بخش و جوان‌سازی را به‌طور خاص برای ورزشکاران طراحی کرده‌اند. علاوه بر این، مفهوم «کودکان اسپا» یا “Kids Spa” معرفی شده است که درمان هایی را ارائه می دهد که هم مهمانان جوان و هم خانواده هایشان می توانند از آن لذت ببرند و درمان های زیبایی و مراقبتی ارائه شده توسط متخصصان ارائه شده است.

هتل پاپیلون آیشا ریزورت آنتالیا اسپا| ماه نورد تبریز

Reborn Spa یک بخش اختصاصی از هتل های Papillon است که تجربه اسپا منحصر به فردی را ارائه می دهد. در این فضای آرام و آرامش بخش، می توانید زمانی را برای استراحت و تجدید قوا و دوری از استرس های روز برای خود اختصاص دهید. درمانگران حرفه ای، جلسات آرام سازی شخصی را با تکنیک های ماساژ ویژه، درمان های بدن و درمان های صورت ارائه می دهند. در فضای مجلل و آرام Reborn Spa روح خود را نوازش کنید و در ذهن، بدن و روح خود احساس تولد دوباره کنید.

کلوپ تناسب اندام پاپیلون PAPILLON FIT CLUB :

Fit Club یک تعطیلات پر از ورزش با انواع تمرینات رایگان که توسط مربیان معتبر رهبری می شود و همچنین کلاس های خصوصی پولی در ورزش هایی مانند بدنسازی، گلف و تنیس را برای علاقه مندان ارائه می دهد. Papillon Fit Club یک باشگاه ورزشی و تناسب اندام اختصاصی است که برای مهمانانی که سبک زندگی سالم را می پذیرند، طراحی شده است. با همراهی مربیان حرفه ای می توانید به اهداف تناسب اندام و سلامتی خود برسید و از طریق فعالیت های ورزشی مختلف خود را رو فرم نگه دارید.

هتل پاپیلون آیشا ریزورت آنتالیا تناسب اندام| ماه نورد تبریز

Papillon Fit Club با امکانات باشگاه، کلاس‌های تناسب اندام گروهی، فعالیت‌های خارج از اتاق و سایر امکانات ورزشی، تجربه تعطیلات پر جنب و جوشی را فراهم می‌کند. ورزش را به بخشی از زندگی خود تبدیل کنید و در طول تعطیلات خود با باشگاه بدنسازی پاپیون سالم و فعال بمانید.

Hotel Facilities

اتاق بازی گیم
اجاره دوچرخه
اسپا
استخر
انتقال هوایی
ایروبیک
بازی دارت
بدمینتون
بوفه صبحانه
بینگو
پارک آبی
پارکینگ
پذیرش ٢٤ ساعته
پینگ پنگ
تراس
ترانسفر فرودگاهی
تلویزیون
تهویه هوا
حمام ترک
خدمات زیبایی
خشکشویی
رستوران
زمین تنیس
زمین گلف
سالن
سونا جکوزی
شوینده و خشک کننده
صبحانه در اتاق
صندوق امانات
غذاخوری در فضای باز
فست فود
قایق رانی
کلوپ بازی بچه ها
کلوپ شبانه/دی جی
ماساژ
مرکز ورزش
موسیقی زنده
وایفای

قوانین

تاریخ ورود 14:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها