از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Swissôtel The Bosphorus Istanbul

درباره هتل

هتل سوئیس اوتل بسفوروس

هتل سوئیس‌اوتل بسفروس استانبول، با داشتن گواهینامه سطح اجرایی هتل‌های امن برای سال‌های 2016 تا 2020، یک هتل لوکس پنج‌ستاره است که در قلب استانبول و در ساحل اروپایی بسفروس واقع شده است. این هتل در دل 65 هکتار از باغ‌های تاریخی قرار گرفته است و دارای 566 اتاق و سوئیت که با تکنولوژی پیشرفته و امکانات منحصر به فرد تجهیز شده است. مراکز خرید درجه یک و شب‌زنده‌داری پرجنب‌وجوش در نزدیکی هتل جزو برتری های این هتل به حساب می آید.

هتل سوئیس اوتل بسفوروس استانبول

علاوه بر سالن های جلسات مختلف با ظرفیت 5 تا 1200 نفر، از جمله اتاق‌های مراسم و سالن رقص، تیمی از برنامه‌ریزان رویداد، آماده برگزاری مراسم عروسی عالی در Swissotel The Bosphorus استانبول هستند.

سالن جلسه هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

استخر های هتل سوئیس اوتل بسفروس

هتل سوئیس اوتل بسفروس نیز با رستوران های شیک خود که طعم منحصر به فرد غذاهای جهانی را سرو می کنند، یک نکته جذاب است. سابروسا SABROSA به‌ویژه به‌خاطر برانچ‌های آخر هفته‌اش معروف است، غذاهای ترکی و نیکی را با طعمی سالم سرو می‌کند. 16 ROOF یک مقصد واقعی با منظره ای عالی از بسفر و کوکتل های خوب است.  در نهایت، GABBRO، نفسی تازه در دل تنگه بسفر می دهد و خاص ترین طعم ها را از غذاهای جهان سرو می کند.

رستورانهای هتل سوئیس اوتل بسفوروس

رستوران Gabbro Resto - Bar

GABBRO،  خاص ترین طعم ها را از غذاهای جهان سرو می کند. با کار عالی سرآشپزهای اجرایی هتل، منوی ممتاز ما آماده است تا در هر زمان کام شما را تحت تاثیر قرار دهد. روح بسفر… GABBRO با محیط باشکوه خود، روح مدرن شهر را با منوی منحصر به فرد خود ترکیب می کند. منظره شگفت انگیز تنگه بسفر منتظر شماست تا بهترین زمان را با کیفیتی منحصر به فرد داشته باشید. فقط در گابرو…

رستوران Gabbro Resto - Bar هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

رستوران Gabbro Resto - Bar

رستوران Oasis که در اطراف استخر و بصورت مجلل چیده شده است، یک سالن استراحت و بار در فضای باز شیک است که غذاهای محلی و فصلی را همراه با کوکتل ها و ماکت های با طراوت سرو می کند. Oasis که در Swissotel The Bosphorus، باغ‌های سرسبز و خصوصی استانبول واقع شده است، بیش از حد از شهرت خود عمل می‌کند و تجربه‌ای آرامش‌بخش و احیاکننده را ارائه می‌دهد.

رستوران Gabbro Resto - Bar هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول
اطلاعات عمومی: کد لباس: معمولی | فصل ارائه سرویس: فصل تابستان
صبحانه: ساعت 10:00 تا 12:00 | خدمات رستوران: ساعت 11:00 تا 18:00 | خدمات بار: ساعت 10:00 تا 18:30

Restaurant Reservations: +9005433268111
Email: restaurantreservation.istanbul@swissotel.com

رستوران 16 Roof

بار تراس 16ROOF هتل شب استانبول شما را روشن می کند. با اجرای زنده دی جی که فضایی پر جنب و جوش ایجاد می کند، از یک مجموعه غذای خوشمزه در پس زمینه درخشان بسفر لذت ببرید. از نمونه های نادر هنر آشپزی لذت ببرید و سپس زیبایی شب را تا حد امکان احساس کنید… بیایید و در حالی که یک جرعه قهوه سنتی ترک می نوشید، از لحظات بینظیر لذت ببرید.

رستوران 16 Roof هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

شام هر روز: 19:00 – 23:00 |دوره خدمات: فصلی (ماه مه تا اکتبر)

رستوران سابروسا Sabrosa Restaurant

رستوران سابروسا SABROSA، یک رستوران کلاسیک استانبولی پر از طعم و لذت، با منظره بسفر و غذاهای لذیذش آماده پذیرایی از مهمانان سراسر دنیا است. در حالی که بوفه باز و ایستگاه آشپزی سابروسا که مملو از طعم های لطیف غذاهای پرو، ترکی و نیکی است، ناهار و شام شما را فراموش نشدنی می کند.

Swissôtel The Bosphorus Istanbul Sabrosa Restaurant

کد لباس مناسب: اسمارت کژوال (Smart Casual)

رستوران کلبه Chalet

سوئیس را در رستوران Chalet در Swissotel The Bosphorus استانبول تجربه کنید. مجموعه ای ویژه از غذاهای الهام گرفته شده از سوئیس، یک تجربه کوهستانی دل انگیز را ارائه می دهد – از سیب زمینی روستی و فوندو پنیر گرفته تا دسرهای شکلاتی لذیذ. کلبه چوبی 120 ساله وارد شده از سوئیس، داخل آن با چوب اسکی قدیمی، ساعت و یک شومینه دوست داشتنی طراحی شده است، کلبه ما فضای مناسبی را برای این رویداد فراهم می کند. کلبه همچنین برای فعالیت‌های خصوصی مانند تولد، مهمانی‌ها، حمام نوزاد و سایر جشن‌هایی که ارزش یک تجربه استثنایی را دارند، در دسترس است.

اطلاعات عمومی: کد لباس: معمولی | ظرفیت: 80 نفر
سرویس شام: 17:00 تا 22:45 | یکشنبه ها تعطیل است.

رستوران استانبول مادو Madhu's Istanbul

رستوران استانبول مادو میهمانان خود را با لذتی مسحور کننده پذیرایی می کند. طراحی دکوراسیون محیط رستوران نشان دهنده غنای هندی است. تلفیقی کامل از طعم های سنتی و مدرن. دستور العمل های پخت غذا که بیش از یک قرن است که گرامی داشته شده اند. منوی غنی از شراب، غذاهای خوشمزه را کاملا تکمیل می کند. اتاق مخصوص سیگار  برای مهمانان ارائه می دهد.

رستوران استانبول مادو Madhu's Istanbul هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

ساعت کاری: 17:00 الی 02:00 | همه روزه به جز دوشنبه باز است.

رستوران باغ کلبه Chalet Garden

باغ رستوران کلبه سوئیستل The Bosphorus نوع متفاوتی از تجربه غذاخوری را ارائه می دهد. در حالی که در تابستان، دیوارهای شیشه ای باز می شوند، نسیم ملایم و هوای با طراوت باغ را احساس خواهید کرد. باز هم هست! آیا می خواهید در حالی که هر لقمه ای از غذای خود را میل می کنید به اجرای آکوستیک یا دی جی گوش دهید؟ شما می توانید این کار را در باغ کلبه انجام دهید! در فصل تابستان، می‌توانید از طبیعت و موسیقی مجریان مشهور در Chalet Garden نهایت لذت را ببرید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید چندین کارگاه سرگرم کننده و آموزنده را که توسط متخصصان در زمینه خود برگزار می شود، بیابید.

رستوران باغ کلبه Chalet Garden هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

استخر هتل سوئیس اوتل بسفروس

مرکز اسپا و اسپورت Purovel که برنده برترین جوایز هستند، درمان‌های آبگرم مجلل و جامع از سبک های مختلف سراسر جهان را ارائه می‌دهد. پارکینگ امن هتل نیز برای وسیله نقلیه شما در طول اقامت در دسترس است. Swissotel The Bosphorus، استانبول به لطف Swissotel Living یک تجربه منحصر به فرد از سبک زندگی جدید را برای شما فراهم می کند: 63 سوئیت زیبا در اندازه های مختلف، از استودیو یک تا سه خوابه، نهایت لوکس را ارائه می دهند و به مهمانان اجازه می دهند از طیف کاملی از خدمات هتل – که شامل یک استخر منحصر به فرد روی پشت بام است – بهره ببرند.

استخر روباز هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

پذیرش برای مهمانان داخلی رایگان است. خدمات عبارتند از: – سرویس حوله – خدمات تمیز کردن عینک آفتابی ساعات عملکرد خدمات/درمان های اسپا و ورزشی Purovel: 08:00 تا 22:00

مسیر سلامتی/ استخر و امکانات تناسب اندام: 06:30 – 23:00

باشگاه تنیس هتل سوئیس اوتل بسفروس

در دو زمین تنیس در فضای باز  نهایت لذت را از بازی تنیس در کنار تنگه باشکوه بسفر به شما می دهد. بازی تیمی و یک به یک به بزرگسالان کمک می کند تا از تنیس هر روز هفته لذت ببرند، در حالی که آکادمی تنیس بازیکنان جوان بین پنج تا هجده سال را تشویق می کند تا کار تیمی را تجربه کنند. با اطمینان از تمام خدمات، باشگاه تنیس همه روزه از ساعت 07:00 تا 23:00 بهره مند شوید.

میدان و باشگاه تنیس هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

اتاقهای هتل سوئیس اوتل بسفوروس

اتاق Swiss Advantage View Garden

این اتاقها بسیار زیبا، جادار و چشمگیر هستند. سبک مدرن و کاربردی آنها طراحی نوآورانه و بی نظم سوئیسی را با گرمای فرهنگ ترکی ترکیب می کند. آنها مناظر فوق العاده ای از کف تا سقف از شهر و باغ های سرسبز سوئیسوتل به مساحت 65 مترمربع ارائه می دهند و نیازهای مهمانانی را که به بالاترین سطح خدمات و حفظ حریم خصوصی نیاز دارند، تامین می کنند.

مساحت  38 متر مربع / 409 متر مربع نمای باغ / پارک

امکانات: سرویس خانه داری دو بار در روز،  دسترسی رایگان به اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه ، شارژ اینترنت پریمیوم، تلویزیون LED دیجیتال HD 117 سانتی متری (46 اینچ). پنل رسانه ای،  منوی بالش در صورت درخواست، ملافه های ضد حساسیت در صورت درخواست،  اتو / میز اتو ، سرویس قهوه و چای، نسپرسو رایگان، آب بطری رایگان، میز کار بزرگ

اتاق Swiss Advantage با دید بسفر

این اتاق ها منظره ای استثنایی و پانوراما از کف تا سقف را از تنگه باشکوه بسفر ارائه می دهد. نمای سوئیسی لوکس Swissotel The Bosphorus، استانبول را با اقامتگاه های تازه، شیک و جادار در رنگ های گرم ترکی، مواد انتخابی، مدرن ترین، امکانات رفاهی هوشمند و خدماتی که به همه نیازهای شما پاسخ می دهد، تجربه کنید.

ویژگی های کلیدی: چشم اندازهای بسفر، مساحت 40-54 متر مربع / وان حمام، تخت پادشاه

امکانات: سرویس خانه داری دو بار در روز،  دسترسی رایگان به اینترنت 512 کیلوبیت بر ثانیه ، شارژ اینترنت پریمیوم، تلویزیون LED دیجیتال HD 117 سانتی متری (46 اینچ). پنل رسانه ای،  منوی بالش در صورت درخواست، ملافه های ضد حساسیت در صورت درخواست،  اتو / میز اتو ، سرویس قهوه و چای، نسپرسو رایگان، آب بطری رایگان، میز کار بزرگ

اتاق Corner Room Garden King

اتاق‌های Corner Room Garden King منظره‌ای استثنایی و پانوراما از کف تا سقف از پارک خصوصی 65 هکتاری سوئیسوتل یا پارک ماکا دارند. نمای مدرن سوئیسی Swissotel The Bosphorus، استانبول را با اقامتگاه‌های تازه، شیک و جادار در رنگ‌های گرم ترکی، مدرن، امکانات رفاهی هوشمند و خدماتی که به همه نیازهای شما پاسخ می‌دهد، تجربه کنید.

هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول اتاق Corner Room Garden King

سالن جلسات و رویدادها

اتاق جلسه میاکو Miyako Meeting Room

اتاق جلسه Miyako با دکوراسیون مدرن و تجهیزات تکنولوژیکی خود به شما امکان می دهد یک گردهمایی تجاری راحت با همکاران خود داشته باشید. تیم ما در تمام طول رویداد برای هر نوع نیاز و خدماتی به شما کمک خواهد کرد.

سالن جلسه هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

اتاق جلسه مونت روزا Monte Rosa Meeting Room

بزرگترین اتاق جلسه به لطف پنجره های کف تا سقف با نمایی از بسفر را ارائه می دهد و از نور طبیعی روز هم بهره مند است. فضای سخاوتمندانه و سرسرا انعطاف پذیر، آن را برای جلسات VIP، فعالیت های خصوصی، کنفرانس های مطبوعاتی، جلسات صبحانه و جلسات آموزشی عالی می کند.

اتاق جلسه مونت روزا هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

مساحت 139 متر مربع،  ظرفیت: تئاتر:115 نفر، کلاس درس:75 نفر، چینش U-شکل:35 نفر.

اتاق جلسه مونچ Mönch Meeting Room

اتاق جلسه مونچ با دکوراسیون مدرن و تجهیزات تکنولوژیکی خود به شما امکان می دهد یک گردهمایی تجاری راحت با همکاران خود داشته باشید. تیم ما در تمام طول رویداد برای هر نوع نیاز و خدماتی به شما کمک خواهد کرد. Swissotel The Bosphorus، استانبول راحتی را احساس خواهید کرد.

اتاق جلسه مونچ هتل سوئیس اوتل بوسفوروس استانبول

مساحت: 73 مترمربع | ظرفیت: Theatre:70 Classroom:51 Board:30 U-Shape:35

فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی استانبول 45 دقیقه است. می توانید از فرودگاه سوار تاکسی شوید یا خدمات لیموزین انحصاری هتل را درخواست کنید. پارکینگ با هزینه در دسترس است.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها