از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)

درباره هتل

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا مقصدی فراموش نشدنی

 هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا که به دقت در مناظر کوهستانی خیره‌کننده، در مناطقی با زیبایی طبیعی، در سواحل طلایی و در امتداد خطوط ساحلی ایده‌آل واقع شده‌اند، بهترین مکان را برای استراحت و لذات بردن برای مهمانان فراهم می کند.

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

به هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا خوش آمدید

Rixos Premium Belek در میان جنگل های کاج و گردو در سواحل سواحل مدیترانه قرار دارد. سواحل شنی بی پایان بلک و مناظر زیبا، مقصدی پر از زیبایی های طبیعی در ریویرای ترکیه ایجاد می کند. Rixos Premium Belek در مرکز زیبایی‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی از کوه‌های Tauras گرفته تا مکان های باستانی و پارک‌های ملی است. میهمانان می توانند ساعت ها را در کنار استخر بگدرانند یا برای یک روز گشت و گذار فرهنگی و ماجراجویی به بیرون بروند.

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

رستوران فیروزه ای

به دنیای شگفت‌انگیز آشپزی در فیروزه قدم بگذارید، جایی که یک هیجان حسی در انتظار شماست. خود را برای یک سفر آشپزی با طعم آماده کنید، زیرا بوفه باز ما مجموعه ای بی نظیر از غذاهای بین المللی متمایز را ارائه می دهد.

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

نوع آشپزی: آشپزی بین المللی | برنامه: “صبحانه: 07:00 – 11:00 ناهار: 12:30 – 14:30 شام: 19:00 – 21:30 نیمه شب: 23:30 – 03:00 یکشنبه ناهار: 11:00 – 14:30”

رستوران الاکشام

مهارت واقعی آشپزی Akşam در میان غذاهای کبابی فوق العاده خوشمزه می درخشد. این خلاقیت‌های لذت‌بخش، که با خدمات دقیق کارکنان مودب تکمیل می‌شود، انرژی خاصی را به رستوران القا می‌کند که کام هر مهمانی را به وجد می‌آورد.

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

نوع آشپزی: استیک خانه | برنامه: روزانه- 18:30-21:30

پیتزا ایتالیا

طعم غذاهای خانوادگی ایتالیایی را در محیطی گرم و دنج کشف کنید. نوع آشپزی: آشپزی ایتالیایی | برنامه: روزانه- 18:30-21:30

رستوران پیتزا ایتالیایی هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

رستوران z'asya

طعم های شرق را با غذاهای مدیترانه ای از طریق منوی پان آسیایی ما تجربه کنید.

رستوران z'asya هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

نوع آشپزی: آشپزی پان آسیایی (Pan Asian-inspired )
برنامه روزانه: 18:30 الی 21:30

رستوران میکورینی

رستوران میکورینی هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

در رستوران میکورینی Mykorini،  خود را در جذابیت مسحورکننده میکونوس و سانتورینی غرق کنید. نوع آشپزی: آشپزی یونانی برنامه روزانه، 18:30-21:30

سالن غذا Food Court

food court هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

چه در کنار استخر استراحت کنید و چه در کنار دریا در حال غرق شدن در آفتاب هستید، فودکورت هتل خوشمزه ترین راه را برای رفع گرسنگی شما ارائه می دهد. از نوشیدنی‌های با طراوت و میان‌وعده‌های خوشمزه لذت ببرید تا روزتان را بهتر کنید. نوع آشپزی: آشپزی بین المللی | برنامه روزانه: 12:00 الی 17:00

کافه گودیوا Godiva Café

godiva café هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

شیرین ترین نقطه قرار شما در فضای بی نظیر Rixos Premium Belek کافه گودیوا است. با شکلات‌های خوشمزه و مشهور جهانی، انواع شیرینی های خاص، در طول تعطیلات شما ضروری خواهد بود.

لابی ریکسوس

rixos lounge لابی هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

لابی هتل Rixos Lounge میزبان شما برای خاص ترین لحظات است. با نوشیدن نوشیدنی ها و کوکتل های متمایز، از وقت خود در این دکوراسیون آرامش بخش کنار شومینه، کتابخانه و در محیطی زیبا لذت خواهید برد.

لابی بار

لابی بار هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

در بار لابی، جایی که طیف گسترده‌ای از انواع چای و قهوه منحصر به فرد، با تراس با منظره استخر و کوکتل‌های کلاسیک تکمیل می‌شود، از این همه آرامش لذت ببرید.

 

نوار تروی Troy Bar

تروی بار هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

انواع قهوه و نوشیدنی در کنار استخر، منحصر به فرد برای مهمانان Legendary Suites در تروی بار

کلوپ شبانه خلق و خو

mood night club هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

در کلاب شبانه، جایی که سرگرمی در Rixos Premium Belek در اوج خود است، هیجان فراتر از محدودیت ها را احساس خواهید کرد.

زمان برای بچه ها، زمان برای شما. تجربه شیرین برای خانواده ها

kids, time هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

به Rixy Kids Club خوش آمدید، جایی که یک تجربه بازی پر جنب و جوش در انتظار شماست! خود را در دنیای شادی از تعطیلات سرگرم کننده و اکتشاف هیجان انگیز غوطه ور کنید. تیم مجرب هتل در Rixos Premium Belek تضمین می کند که هر کودک، صرف نظر از سن، از تعطیلات فوق العاده ای پر از بازی های فراموش نشدنی و لحظات خوش لذت می برد. 

kids, time هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

در اینجا، دوستی ها از سرتاسر جهان شکل می گیرد و خاطراتی را ایجاد می کند که تا آخر عمر باقی می ماند. بخشی از این ماجراجویی خارق العاده باشید!

برنامه بازی شما چیست؟

مرکز ورزش هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

با کمک مربیان ورزیده و امکانات پیشرفته به فعالیت های ورزشی مختلف بپردازید. این استراحتگاه طیف گسترده ای از گزینه های ورزشی را ارائه می دهد تا در طول تعطیلات خود انگیزه شما را حفظ کند.

ذهن، بدن و روح را بازنشانی کنید

اسپا هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

به اسپا آنجانا خوش آمدید، واحه ای از آرامش و آرامش که نوید تازه کردن ذهن، بدن و روح شما را می دهد. اسپای هتل، گواهی بر تجمل است، جایی که مراسم و ماساژهای جذاب برای رفع خستگی و استرس شما طراحی شده است و شما را به سفری به سوی آرامش درونی می برد. در فرهنگ جوان‌سازی ما غرق شوید، جایی که احساس خوب فقط یک لذت موقت نیست، بلکه یک روش زندگی است.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها