از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)

درباره هتل

مجموعه گردشگری هتل ترنج کیش با اکوسیستم طبیعی، در شمال غربی جزیره کیش، در خلیج فارس واقع شده است. این مجموعه از دو فاز تشکیل شده است؛ فاز اول با هتل بر روی آب و فاز دوم با هتل طبقاتی ساحلی که در حال حاضر در حال احداث می‌باشد. همچنین، این مجموعه شامل رستوران، کافی‌شاپ و فست فود ساحلی، رستوران‌های بزرگ و کوچک، و کافی‌شاپ بر روی دریا با دید بسیار زیبا به غروب خورشید و آب‌های آزاد خلیج فارس می‌باشد.

توسعه هتل ترنج کیش:

در فاز اول، ۱۰۰ سوئیت از نوع فلت، رویال و VIP با اتصال به اسکله چوبی حدود ۱ کیلومتری احداث شده‌اند. این سوئیت‌ها دارای کف شیشه‌ای هستند که به مهمان این امکان را می‌دهد که از داخل اتاق، زیر آب را ببیند. واحدها به اندازه‌های ۴۰ متری، ۶۰ متری و ۱۲۰ متری تقسیم شده‌اند. برای حمل و نقل مهمانان از ماشین‌های گلف و برای انتقال ملزومات روزمره به اتاق‌ها از ماشین‌های ترولی گلف استفاده می‌شود.

نمای هوایی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش دوستدار طبیعت:

این مجموعه با همکاری گروه مهندسین سازه، مشاوران، طراحان و مجریان به طوری طراحی و اجرا شده است که به عنوان یک هتل دوستدار محیط زیست شناخته شود. در این راستا، دو جزیره مصنوعی برای جلب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی ساخته شده‌اند. این تلاش‌ها منجر به دریافت تندیس ویژه اولین و تنهاترین هتل دوستدار و حامی محیط زیست از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور شده است.

هتل ترنج کیش محوطه

موقعیت جغرافیایی و ساخت منحصر به فرد این مجموعه، مناظری استثنایی از جمله طلوع و غروب خورشید، تصاویر زیبا از دریا با امواج، رقص ماهیان و لاک پشت‌ها، مرجان‌ها، فضای سبز و ساحل را برای مهمانان فراهم می‌آورد.

در کل، این مجموعه با توجه به ابعاد زیست‌محیطی و مکانیکی خود، تجربه‌ای منحصر به فرد و استثنایی را برای مهمانان خود فراهم کرده است.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل ترنج کیش

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها