از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli

درباره هتل

در هتل رادیسون بلو شیشیلی در جذابیت فرهنگی استانبول غرق شوید

شهر پرجنب‌وجوش استانبول در ترکیه گنجینه‌ای از موزه‌ها، مراکز خرید و مکان‌های تاریخی را ارائه می‌کند. هتل شیک هتل رادیسون بلو شیشیلی استانبول در سمت اروپایی این شهر واقع شده است، با یک موقعیت مرکزی عالی که در آن دسترسی فوری به مکانهای گردشگری استانبول، مناظر بی نظیری که باید حتما ببینید و نقاط دیدنی خیره کننده دارید.

هتل رادیسون بلو شیشیلی استانبول

با انتخاب اتاق ها و سوئیت های ایده آل برای مسافران تجاری و تفریحی، از اقامت راحت خود دراین هتل لذت ببرید.

اتاق جلسات و رویدادها و مراسم عروسی

جهت برگزاری رویدادهای خود در یکی از سالن های عالی در هتل رادیسون بلو استانبول شیشلی برنامه ریزی کنید. با مجموع 18 اتاق جلسه، از جمله دو تراس، سالن رقص و فضای سرسرا، امکانات هتل ما یک رویداد و جشن بدون استرس را تضمین می کند. با Wi-Fi نامحدود و تجهیزات صوتی و تصویری مدرن ما در ارتباط باشید. چه میزبان یک گردهمایی صمیمی یا یک مهمانی برای حداکثر 1000 نفر باشید، تیم حرفه ای جلسات و رویدادهای هتل اینجاست تا به شما در میزبانی طیف گسترده ای از رویدادهای تجاری و اجتماعی کمک کند.

دوستان و خانواده خود را به محله شیشلی استانبول دعوت کنید تا عروسی خود را در Radisson Blu جشن بگیرید. محیطی شیک با سرویس غذا و گزینه های دکور قابل تنظیم در انتظار شما برای یک روز فراموش نشدنی است. به لطف تیم پشتیبانی حرفه ای ما، از برنامه ریزی جزئیات بسیار دقیق لذت ببرید.

رستوران هتل رادیسون بلو شیشیلی استانبول

مردم محلی و مسافران استانبول از غذاهای بین المللی که در رستوران Steak n More Istan’bull سرو می شود لذت می برند. برای اینکه بهترین غذای خود را انتخاب کنید و با طعمی خاص از خود پذیرایی کنید، از کافه و کیک بون اپتیت Bon A Petite Cafe & Cake دیدن کنید که شیرینی ها و دسرهای خوشمزه را ارائه می دهد. صبحانه بوفه را از دست ندهید که از ساعت 06:30 صبح شروع به سرو می کند.

با طیف وسیعی از اتاق ها و سوئیت های دنج ما در استانبول آشنا شوید

از بین 291 اتاق و سوئیت هتل رادیسون بلو شیشیلی استانبول انتخاب کنید و در اتاقی متناسب با نیاز خود استراحت کنید. هر اتاق دارای اثاثیه و امکانات فوق‌العاده است، از جمله Wi-Fi پرسرعت و تخت‌های راحت. سوئیت ها فضای بیشتری را ارائه می دهند و بسیاری از آنها منظره بسیار خوبی از استانبول را ارائه می دهند. مهمانانی که در اتاق‌های Executive یا اتاق‌های سوئیت اقامت دارند، می‌توانند از قهوه، چای و تنقلات در طول روز در Business Lounge و خدمات ویژه ساعت بین ساعت 17:30 تا 21:30 بهره ببرند.

Hotel Facilities

اسپا
ترانسفر فرودگاهی
تلویزیون
تهویه هوا
حمام ترک
رستوران
صندوق امانات
فست فود
ماساژ
مرکز ورزش
موسیقی زنده
وایفای

قوانین

تاریخ ورود 15:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها