5 (1 بررسی)
از 0 ت
5
(1 بررسی)
استعلام
مدت زمان

نوع تور

تور روزانه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

چینی

درباره تور گردشگری

تور چین با بهترین قیمت، سفری استثنایی به دنیای باستانی و مدرن این کشور پر از زیبایی‌ها و تجربیات فراوان را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال تجربه‌ای فرهنگی و تاریخی هستید و همچنین به دیدن شهرها و مناظر طبیعی زیبای چین علاقه‌مندید، تور چین با بهترین قیمت ممکن گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود.

نرخ های تور چین، براساس پایین ترین نرخ کلاس پروازی محاسبه شده است لطفا هنگام رزرو با کارشناسان و مشاورین آژانس مسافرتی ماه نورد تماس حاصل فرمائید.

تور چین با بهترین قیمت:

نام هتلدرجه *قیمت 2 تختهقیمت 1 تخته
mercure wanshang4*750$+500000001000$+50000000
san want4*750$+500000001000$+50000000

جاذبه های چین:

یکی از جاذبه‌های برجسته تور چین، شهرهای تاریخی چین مانند بکينگ (Beijing) و شانگهای (Shanghai) است. در بکينگ، شما می‌توانید به دیدن دیوار بزرگ چین، میدان تیان‌آن‌من، و شهرهای قدیمی مانند شهرممنوعه بپردازید. در شانگهای، تجربه‌ی شهری پویا و پرانرژی را خواهید داشت و می‌توانید از ارتفاعات نمایی از برج پرل (Pearl Tower) لذت ببرید.

همچنین، تور چین شامل بازدید از شهرهای تاریخی مانند گوانگ‌جو (Guangzhou)، شیان (Xi’an) و گویانگ (Guilin) نیز می‌شود. این شهرها به شما فرصت می‌دهند تا با تاریخ و فرهنگ چینی بیشتر آشنا شوید. از زیبایی‌های طبیعی نظیر کوه‌های زیبا و دریاهای دلنشین گرفته تا بازارها و فستیوال‌های محلی، چین با تنوع فرهنگی و جغرافیایی خود، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.
تور چین با بهترین قیمت شامل اقامت در هتل‌های مرتبط با سطح راحتی شما، ترانسفرهای راحت و راهنمایی‌های مجرب در طول سفر است. این تجربه، شما را به دنیایی از هنر، تاریخ، طبیعت و فرهنگ چینی می‌برد که به همراه خاطراتی فراموش‌نشدنی در ذهن شما به جا خواهد گذاشت.

به پیج اینستاگرام ماه نورد بپیوندید

بهترین قیمتهای تور و پرواز را با اطمینان خاطر از ماه نورد تهیه کنید
ماه نورد

Durations

7 شب و 8 روز

Language

چینی

موقعیت تور

بررسی

5/5
بسیار عالی
(1 بررسی)
بسیار عالی
1
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
۱ نظر برای این تور ثبت شده - در حال نمایش 1 تا 1
شهر باستانی جوجیاجیائو تور چین
ناصر
21/10/1402

چین

واقعا سفر چین خیلی برام جذابه

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
5 (1 بررسی)

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها