0 (بدون بررسی)
paris
از 0 ت
0
(0 بررسی)
استعلام
مدت زمان

٨ شب و ٩ روز

نوع تور

تور ویژه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

فرانسوی

درباره تور گردشگری

قیمت تور فرانسه+ دبی:

٦شب فرانسه+ ٢ شب دبی

٤٠ میلیون تومان + ٢١٩٠  یورو

پرچم فرانسه

فرانسه، کشوری با تاریخ و فرهنگ غنی و جذاب است که در قلب اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور پاریس است که خود به عنوان یکی از شهرهای مهم جهان شناخته می‌شود.

نقشه فرانسه

سفر به قلب فرانسه

سفر به فرانسه یک تجربه منحصربه‌فرد است که شما را به ملاقات با فرهنگ و طبیعت این کشور دعوت می‌کند. تذوق غذاهای محلی، بازدید از بازارهای محلی، و کاوش در مناظر طبیعی زیبا تنها بخشی از تجربه‌هایی است که می‌توانید در فرانسه داشته باشید.

سفر به عمق فرانسه شامل بازدید از شهرهای بزرگی مانند پاریس، لیون، و مارسی می‌شود. هر یک از این شهرها دارای خصوصیت‌های منحصربه‌فردی هستند و از تاریخ و فرهنگ خاصی برخوردارند.

علاوه بر شهرها، در فرانسه می‌توانید آثار هنری و معماری شگفت‌انگیزی مانند کاخ ورسای و کاتدرال نوتردام را ببینید. این آثار به عنوان نمادهای فرهنگی فرانسه شناخته می‌شوند.

همچنین، تجربه‌های گردشگری فرانسه شامل بازدید از مناظر طبیعی خیره‌کننده مانند کوه‌ها، دریاچه‌ها، و باغ‌ها نیز می‌شود. این کشور با پیشنهادهای خود برای تفریح و استراحت در طبیعت، به شما فرصتی عالی برای آرامش و شادابی می‌دهد.

فرانسه یک کشوری است که باید حتماً در لیست سفرهایتان باشد. با اکتشاف رازهای زیبایی‌ها و میراث فرهنگی این کشور، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهید داشت. به فرانسه بروید و عمق این کشور شگفت‌انگیز را بشناسید.

آیا می دانستید، “رستوران” یک کلمه فرانسوی است که به عنوان واژه‌ای جهانی شناخته می‌شود و در دنیا به معنای مکانی برای سرو غذا و ارائه خدمات رستورانی استفاده می‌شود. این واژه از دو کلمه “restaurer” (به معنای بازگرداندن انرژی) و “restoration” (به معنای بازسازی) گرفته شده است و نشان‌دهنده مکانی است که افراد می‌توانند از غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های متنوع لذت ببرند. فرانسه به عنوان مکانی که این واژه به وجود آمده، با رستوران‌های شیک و غذاهای با کیفیت بسیار شناخته شده است. این کشور معروف به آشپزی با کیفیت و غذاهای محلی متنوع است و رستوران‌های آن جاذبه‌ی مهمی برای گردشگران از سراسر جهان هستند.

در مورد برنامه ریزی سه روزه برای تور فرانسه پاریس بیشتر بدانید.

 

Language

فرانسوی

موقعیت تور

paris

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
نظری برای این تور ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها