از:35,600,000 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Pattaya

درباره هتل

هتل گرند دی نایت The Grand Day Night Hotel یک هتل نوسازی شده در مکان معروف “دی نایت پلازا” است. احاطه شده توسط مراکز خرید، بازارها، مغازه ها، میخانه ها و رستوران ها؛ علاوه بر این، تنها چند دقیقه پیاده روی تا ساحل پاتایا و خیابان پیاده روی دارید. Grand Day Night بیش از صد اتاق دارد که هم برای اقامت طولانی و هم کوتاه مدت خدمت می کنند. اتاق های مبله بزرگتر و مجلل برای همه مناسب است. سفر زوج، دوست، خانواده و گروهی. هتل Grand Day Night در موقعیت مکانی عالی قرار دارد و اتاق های خوبی ارائه می دهد و با خدمات مناسب از شما پذیرایی می کند. بنابراین ما به شما تضمین می کنیم که اوقات خوبی را با ما بگذرانید.

رستوران هتل گرند دی نایت The Grand Day Night Hotel

رستوران هتل گرند دی نایت تور پاتایا

تفاوت ویژه غذاهای تایلندی، آسیایی و اروپایی در هم آمیخته و توسط سرآشپزان ماهر به شکلی منحصر به فرد آماده می‌شوند.

هر صبح، با صبحانه بوفه‌ای آمریکایی، یک تجربه خوشمزه و انرژی‌بخش را شروع کنید. انتخاب‌های زیادی از تخم‌مرغ با طعمات مختلف، نان‌های تازه، صبحانه‌های متنوع، گوشت‌های گوناگون، سوپ‌های گرم، میوه‌ها و آبمیوه‌ها منتظر شما هستند.

برخی از غذاهای محبوب آسیایی نیز در فهرست قرار گرفته‌اند. برنج و نودل در کنار تنوع انواع سس‌ها و مزه‌ها، تازه و تازه‌ترین ترکیبات را برای شما به ارمغان می‌آورند.

در رستوران، همیشه یک اتمسفر دلنشین و گرم به شما ارائه می‌شود. پرسنل ما با لبخند و خدمات مهربانانه، تجربه میهمانی شما را به یک خاطره خوشایند تبدیل خواهند کرد.

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل گرند دی نایت The Grand Day Night Hotel

مالک

هادی

عضویت از 1402

اطلاعات تماس

ایمیل

reservation@bch-pattayacity.com

وب سایت

https://www.granddaynight.com/

تلفن

+66 38 412 899