از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)
Suhan Cappadocia Hotel & Spa

درباره هتل

هتل سوهان کاپادوکیا خاص ترین هتل در کاپادوکیه

به عنوان جدیدترین و بزرگترین هتل با ظرفیت بالای مهمان در منطقه، SUHAN CAPPADOCIA در سال 2011 افتتاح شد و در مرکز آوانوس، نوشهیر، در نزدیکی رودخانه Kızılırmak قرار گرفت. هدف سوهان کاپادوکیا گسترش مفهوم گردشگری فرهنگی است که نقطه ترکیب اصلی فرهنگ، تاریخ، تعطیلات، تفریح، ورزش و فعالیت های دیگر است.

هتل سوهان کاپادوکیا

بهترین طعم ها را بچشید...

رستوران اصلی دارای ظرفیت 800 نفر شامل غذاهای ترکی، اروپایی و خاور دور، صبحانه و شام می باشد. غذاهای اصلی بیشتر در شو اجاق ها تهیه می شود. برای بعضی از نوشیدنی ها هزینه اضافی دریافت می شود.

رستوران اصلی

رستوران اصلی هتل باظرفیت 800 نفر در خدمت مهامان عزیز می باشد. بوفه های صبحانه و شام برای جذب ذائقه ترکی، اروپایی و خاور دور آماده شده است. با توجه به اقامت مهمان (BB, HB, FB) نوشیدنی های موجود در وعده های غذایی قیمت اضافی دارند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

تابستان: صبحانه: 06:30 – 09:30 ناهار: 12:00 – 14:30

شام: 19:00 – 21:30 زمستان: صبحانه: 07:00 – 10:00 ناهار: 12:00 – 14:30 شام: 18:30 – 21:00

طعم های عالی قهوه را در کافی شاپ که به عنوان یک بخش ویژه در رستوران اصلی ما طراحی شده است، کشف خواهید کرد.

لابی بار LOBBY BAR

لابی بار 24 ساعته ما در طبقه همکف و در طبقه بالا قرار دارد. گروه های نشسته با شومینه و بار لابی. در لابی، یک بار وجود دارد که در آن تمام نوشیدنی های الکلی، غیر الکلی و گرم سرو می شود و یک غرفه که در آن شراب ها به نمایش گذاشته می شود. 

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

یک تلویزیون LCD بزرگ وجود دارد. هر از گاهی در لابی موسیقی زنده با پیانو پخش می شود. در لابی واحدهای خریدی وجود دارد که در آن صنایع دستی محلی، محصولات نساجی خاص و سوغاتی ها به نمایش گذاشته شده و به فروش می رسد. واحدهای فروش از ساعت 07:00 الی 23:00 باز هستند.

رستوران کبابی | طعم آدانا در کاپادوکیه

 هتل سوهان کاپادوکیا طعم آدانا را به کاپادوکیا آورده است! چگونه دوست دارید کباب آدانا واقعی را در محیطی نوستالژیک باغی، کنار رودخانه، از دست آشپزهای حرفه ای اهل آدانا بچشید؟ Real Adana KEBABI در کاپادوکیه است! پس منتظر شما هستیم. 

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

آبگرم و سلامتی، استخر شنا

 هتل سوهان کاپادوکیا دارای دو استخر، یکی سرپوشیده و دیگری روباز و استخرهای کودکان است. ضیافت های 750 نفری را می توان در کنار استخر و باغ کنار رودخانه ترتیب داد. در مرکز اسپا هتل، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، 2 حمام ترکی، سونا با نمای استخر، حمام باله، فواره برفی، 6 اتاق ماساژ با سبکهای مختلف وجود دارد. 

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

مرکز اسپا، استفاده از استخر سرپوشیده و خدمات ماساژ هزینه دارد. ساعات باز و بسته شدن: تابستان: 15:00 – 23:00 زمستان: 14:00 – 22:00 استفاده از استخر روباز برای مهمانان هتل رایگان است. هزینه خدمات مرکز اسپا و استخر سرپوشیده اضافی می باشد. استخر روباز در طول فصل تابستان بین ساعت 10:00 تا 19:00 در خدمت است. سرویس آرایشگاه ما بین ساعت 16:00 الی 22:00 باز است و در صورت درخواست با تعیین وقت قبلی کار می کند.

مرکز مراقبت از پوست

چه کسی نمی خواهد پوستی بی نقص داشته باشد؟ محصولات مراقبت از پوست ساخته شده توسط متخصصان پوست مشهور جهان در اختیار تیم حرفه ای سوهان کاپادوکیا قرار می گیرد تا پوستی شگفت انگیز را برای شما فراهم کند. تنها آدرسی که به ذهن شما می رسد اسپا سوهان کاپادوکیا است که می خواهید با مراقبت های مختلف از ماسک شکلات تهیه شده از محصولات ارگانیک گرفته تا لایه برداری شیرین و از حمام شیر گرفته تا جکوزی با گلاب احساس خاصی داشته باشید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

تناسب اندام برای بهبود و حفظ فرم خود

 هتل سوهان کاپادوکیا، مرکز تناسب اندام خود را برای مهمانانی که می خواهند تناسب اندام خود را حفظ کنند، توصیه می کند. مرکز تناسب اندام هتل در قسمت اسپا واقع شده و تمام روز باز است.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

سالن اجتماعات

در کاپادوکیا، که به عنوان سرزمین اسب های زیبا نیز شناخته می شود، علاوه بر 3 سالن اجتماعات به نام های ونسا، زوویناسا یا کوئناسا، نام های باستانی آوانوس، در سالن مرکز همایش های آوانوس به شما خدمت می کنیم. هتل ما برای جلسات شرکت، جلسات هیئت مدیره، آموزش فروش و سفرهای تشویقی ایده آل است. به صورت اختیاری، می توان آن را به عنوان یک چیدمان تئاتر، چیدمان U یا چیدمان میز ترتیب داد. ما یک فضای سرسرا باز و یا بسته داریم. سالن های ما را می توان برای دوره هایی مانند نمایشگاه، سمینار، رقص و غیره نیز اختصاص داد.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

مفهوم ماه عسل در هتل سوهان کاپادوکیا

شما اولین قدم را در راه ازدواج برداشتید و اکنون در حال برنامه ریزی تعطیلاتی هستید که هرگز در زندگی خود فراموش نخواهید کرد. شما دقیقا همان جایی هستید که قرار است باشید. سوهان کاپادوکیا هیچ محدودیتی برای پذیرایی از مهمانان خود نمی شناسد که عاشقانه عاشق یکدیگر هستند.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

زوج هایی که ما را برای ماه عسل ترجیح می دهند، با یک سبد میوه، نوشیدنی گازدار و یک بشقاب شکلاتی بسیار خاص و همچنین صبحانه در اتاق در روز اول به غیر از فرصت هایی مانند تخفیف ماه عسل و رزرو در A la Carte، استقبال گرم ما را احساس خواهند کرد. معنی دارترین لحظات زندگی شما را به رویایی تبدیل می کنیم که هرگز نمی خواهید از آن بیدار شوید.

Hotel Facilities

اسپا
استخر
سونا جکوزی
صندوق امانات
ماساژ
مرکز ورزش
موسیقی زنده
وایفای

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل سوهان کاپادوکیا

مالک

هادی

عضویت از 1402