از:0 ت /شب
0
(0 بررسی)
بررسی
0/5
بدون امتیاز (0 بررسی)

درباره هتل

معرفی هتل جوورا دبی

با بهترین مناظر دبی در هتل گئورا از رکورد شکنی لذت ببرید!

این هتل با ارتفاع 356 متری (1167.98 فوت) دارای 529 اتاق لوکس تا اتاق های سوئیت پنت هاوس، 5 غذاخوری بی نظیر، امکانات تفریحی با عرشه استخر اصلی، یک باشگاه سلامت کاملا مجهز است.

هتل جوورا دبی

 هتل جوورا دبی دارای 529 اتاق است که از اتاق های لوکس گرفته تا اتاق های سوئیت پنت هاوس را شامل می شود. همه اتاق‌های هتل با بالاترین استانداردها و اینترنت پرسرعت، تلویزیون تعاملی، امکانات رفاهی و لوازم بهداشتی ممتاز مطابق با نیازهای خانواده‌ها، تعبیه شده‌اند.

ذائقه خود را در یکی از رستوران های هتل جوورا دبی امتحان کنید و از غذاهای بین المللی و محلی لذت ببرید. هتل در حال حاضر دارای 3 گزینه رستوران است و ما مشتاقانه منتظر افتتاح دو رستوران جدید هستیم. باشگاه سلامت و تندرستی ما که از طبقه 12 هتل قابل دسترسی است، دارای استخر، استخر نوزاد و جکوزی و همچنین سالن های بدنسازی کاملاً مجهز برای خانم ها و آقایان با جدیدترین تجهیزات، اتاق بخار و سونا است.

انواع اتاق های Various types of exclusive rooms

انوع اتاقهای هتل جوورا دبی

به پنت هاوس Gevora،   لوکس در قلب دبی خوش آمدید. این سوئیت مجلل در طبقه 72 هتل Gevora واقع شده است و دارای 5 اتاق خواب مجهز از جمله یک اتاق خواب اصلی خیره کننده است. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی هستند. خود را در منظره 360 درجه از دبی با منظره مستقیم برج خلیفه و دریای عرب غرق کنید. اتاق نشیمن بزرگ با آشپزخانه اوپن برای سرگرمی و دور هم جمع شدن عالی است. همه اتاق‌های خواب دارای تخت‌های کینگ، امکانات رفاهی لوکس و آشپزخانه کاملاً کاربردی هستند. آشپزی در آشپزخانه مجاز نیست.

انواع اتاق های Deluxe Room

انواع اتاق هایDeluxe Room هتل جوورا دبی

اتاق‌های لوکس هتل جوورا دبی ترکیبی عالی از لوکس بودن و راحتی هستند که مناظری خیره‌کننده از کل شهر دبی را ارائه می‌دهند. اتاق‌های لوکس جادار دارای تخت‌های کینگ، فضای نشیمن مجزا، امکانات لوکس، تلویزیون تعاملی و وای‌فای پرسرعت رایگان هستند و در آشپزخانه مجاز به آشپزی نیست.

اتاق های با نمای برج خلیفه

اتاق های با نمای برج خلیفه هتل جوورا دبی

اتاق های با نمای برج شیخ زاید

اتاق های با نمای برج شیخ زاید هتل جوورا دبی

رستوران هتل جوورا دبی

ذائقه خود را در بلندترین هتل جهان امتحان کنید و طیف گسترده ای از غذاهای محلی و بین المللی را کشف کنید. این هتل در حال حاضر دارای سه رستوران است و ما مشتاقانه منتظریم که به زودی دو رستوران خود را افتتاح کنیم!

رستوران هتل جوورا دبی

آشپزخانه جوورا

سفری آشپزی را از سراسر جهان در آشپزخانه Gevora آغاز کنید! رستوران غذاخوری ما در تمام روز به راحتی از صبحانه تا شام غذاهای بین المللی و محلی را برای شما سرو می کند. ایده‌آل برای خانواده‌ها، زوج‌ها یا همکاران تجاری رستوران ما هر روز از ساعت 6 صبح تا نیمه‌شب در محیطی زیبا و بدون دردسر و در عین حال معمولی که برای یک ناهار سریع یا یک شام لذیذ عالی است از شما استقبال می‌کند!

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

از بوفه خوش طعم ما لذت ببرید، منوی سالم ما را بچشید یا از انتخاب ساندویچ، برگر، پاستا و پیتزا لذت ببرید. منوی آشپزخانه Gevora دارای بیش از 80 غذا از سراسر جهان است، از جمله بریانی معتبر، کاری تایلندی، مزه عربی، گریل مخلوط اماراتی و شاسیور مرغ بچه! دسرها و شیرینی‌های خانگی ما پایان شیرینی عالی برای وعده‌های غذایی شما ارائه می‌کنند

بالاترین ویوی هتل

تجربه غذا خوردن خود را با سفری منحصر به فرد در مرتفع ترین رستوران خاورمیانه که در فاصله 280 متری از زمین با چشم انداز 360 درجه از خط افق دبی قرار دارد، به اوج خود ببرید. این رستوران چشم‌انداز بی‌نظیری 360 درجه از کل شهر ارائه می‌کند که در آن می‌توانید برخی از نمادین‌ترین مکان‌های دیدنی دبی مانند برج خلیفه و کاخ‌های سلطنتی را مشاهده کنید و در عین حال از گوشت‌ها و غذاهای دریایی ممتاز لذت ببرید.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

در یکی بلندترین هتل جهان استراحت کنید

فرقی نمی‌کند چند شب با ما بمانید یا فقط یک روز از آن بازدید کنید، باشگاه سلامت و تندرستی هتل ما به شما تجهیزات ورزشی پیشرفته، یک استخر زیبا با مناظر خیره‌کننده و جکوزی کودک را ارائه می‌دهد.

رستوران هتل جوورا دبی

Hotel Facilities

اسپا
استخر

قوانین

تاریخ ورود 12:00 pm
تاریخ خروج 12:00 pm

موجودی در دسترس

بررسی

0/5
بدون امتیاز
(0 بررسی)
پاکیزگی
0/5
نظم
0/5
اینترنت
0/5
موقعیت
0/5
نحوه برخورد پرسنل هتل
0/5
رفاه
0/5
0 بررسی در این هتل - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

هتل جوورا دبی

مالک

هادی

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها